Gå til innhold

I dag skal jeg flytte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leiligheten er større enn den vi har nå, jeg får gå-avstand til jobb (i stedet for 1,5 times reisevei) og vi blir boende rett under (i samme oppgang) som de beste vennene våre. Gleder meg og måtte bare dele det med dere! :)

Gjest Calóni
Skrevet

Høres flott ut! Såpass mye kortere reisevei hver dag må jo være utmerket, med tanke på at du har en liten mini der hjemme også :)

Skrevet

Høres flott ut! Såpass mye kortere reisevei hver dag må jo være utmerket, med tanke på at du har en liten mini der hjemme også :)

Helt fantastisk! Jeg får 12,5 time mer hjemme i uka. Det er jo nesten to arbeidsdager! I tillegg får jeg jo mye mer overskudd til både lek med sønnen min og lek med sambo ;)

Skrevet

Gratulerer med ny bolig!! Så deilig å greit det blir da! Lykke til med flyttesjau :)

Skrevet

Gratulerer med ny bolig!! Så deilig å greit det blir da! Lykke til med flyttesjau :)

Takker :)

Skrevet

Så heldig du er! Lykke til med den nye boligen - og med den drastisk nedkortede reiseveien til jobb!

Skrevet

Så heldig du er! Lykke til med den nye boligen - og med den drastisk nedkortede reiseveien til jobb!

Tusen takk :)

Du skal se, om to måneder klager jeg over den grusomme gåturen til jobb ;)

Skrevet

Tusen takk :)

Du skal se, om to måneder klager jeg over den grusomme gåturen til jobb ;)

Hehe! Det blir kanskje det neste, ja.

Å nei. Da har våren kommet, og du nyter å gå til jobben om morgenen med fuglekvitter og morgenluft som du bare trekker inn i lungene og lader opp med til arbeidsdagen som venter.

(Og selv om det er byluft, så gir det en god følelse likevel.)

:o)

Skrevet

Hehe! Det blir kanskje det neste, ja.

Å nei. Da har våren kommet, og du nyter å gå til jobben om morgenen med fuglekvitter og morgenluft som du bare trekker inn i lungene og lader opp med til arbeidsdagen som venter.

(Og selv om det er byluft, så gir det en god følelse likevel.)

:o)

Ja, jeg tror nok det vil være flott :)

Slik det er nå, så må jeg uansett gå inntil en time hver eneste dag til og fra kollektivtransport. Så det blir aldri verre enn det :)

Gjest hallow :o/
Skrevet

Ha en fin flyttedag - litt vanskelig å komme fra i snøkaoset kanskje, hvis du bor på Østlandet. Dette høres optimalt ut, så her får du det nok fint. Gratulerer med ny leilighet!

Skrevet

Ha en fin flyttedag - litt vanskelig å komme fra i snøkaoset kanskje, hvis du bor på Østlandet. Dette høres optimalt ut, så her får du det nok fint. Gratulerer med ny leilighet!

Ja, snøen blir litt slit. Heldigvis begynner vi nok ikke å kjøre før de har fått brøytet ordentlig :)

Skrevet

Så deilig med kort avstand til jobben! Gratulerer med ny leilighet!

hare1365380455
Skrevet

Endelig! Lykke til med flyttingen og kortere vei til jobben! :D

Gjest Shira12
Skrevet

Hørtes jo supert ut! Dere får ha lykke til med flytting, er ofte ett ork og pakke, men så godt når man har kommet i orden.

Blir vel en lek og gå på jobb nå? :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...