Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klok kvinne, den derre Shabana.

Jepp, det var faktisk et veldig bra innlegg det der.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror jeg må skifte mening. Det høres fornuftig ut det hun sier.

Skrevet

Imponerende bra "sorterte" tanker hun har.

Hvis bare alle galningene kunne vært like reflekterte...

Skrevet

Jeg bruker å like det Shabana skrive, men nå får jeg ikke helt grep på hva hun vil, og hvordan hun vil ha det.

Hu nmener man ikke skal bøye nakken: Hvem er det som bøyer nakken, og på hvilken måte?

Hun mener at vi nå betaler prisen for at vi ikke har villet innse at noe slik kom til å skje.

Hvem har ikke insett dette? De som trykket tegningene? Folk flest? På hvilken måte skulled ette vært unngått om vi hadde "innsett" at noe slikt ville skje?

Mener hun at om vi hadde innsett dette (jeg for min del er ikke overasket over at noe slikt skjer) så ville det ikke skjedd?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg bruker å like det Shabana skrive, men nå får jeg ikke helt grep på hva hun vil, og hvordan hun vil ha det.

Hu nmener man ikke skal bøye nakken: Hvem er det som bøyer nakken, og på hvilken måte?

Hun mener at vi nå betaler prisen for at vi ikke har villet innse at noe slik kom til å skje.

Hvem har ikke insett dette? De som trykket tegningene? Folk flest? På hvilken måte skulled ette vært unngått om vi hadde "innsett" at noe slikt ville skje?

Mener hun at om vi hadde innsett dette (jeg for min del er ikke overasket over at noe slikt skjer) så ville det ikke skjedd?

Jeg fortår det slik:

Horedatteren (Europa) skal kjempe for sin frihet.

Altså vi skal ikke bøye av å be om unnskyldning.

Skrevet

Jeg fortår det slik:

De er jo den danske ministeren som ber om unskylding. De norske har sagt at man kan ikke be om unskylding på andres vegne.

Gjest prikk prikk prikk
Skrevet

Jeg fortår det slik:

Det har heller aldri vært tale om at politikerene skal eller vil unnskylde at tegningene ble trykket.

Men de har unnskyldet å ha såret muslimenes følelser.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det har heller aldri vært tale om at politikerene skal eller vil unnskylde at tegningene ble trykket.

Jeg har fått med meg det.

Skrevet

Den var veldig bra. I dag trykkes visstnok karikaturene i Jerusalem Post, spent på det...

Skrevet

Kofi Annan presterte vel å be om unnskyldning, gjorde han ikke? Utvilsomt ut fra de beste hensikter, men akk så feil. (Og den danske ministeren)

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...