Gå til innhold

Terrorangrep mot Norge snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, og hvis hvis vårt "eminente" Storting får det som de vil, så er vi snart ute av FN også. Så da blir det jo fritt frem. Vi har oss selv å takke! (vel jeg har ikke stemt inn det nye stortinget, men vet at flere av dere andre har).

Melde Norge ut av FN?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

7

• ShitDiddelyDo

6

• gripp

5

• pip

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor ble innlegg her slettet?

spør webmaster. han er sikkert inne og sensurerer og styrer på samme måte som på NRK

Gjest ederella
Skrevet

Melde Norge ut av FN?

Jepp, forslag fra FrP om å strupe norges bidrag til FN økonomisk. Så da er det sikkert ikke lenge til vi helt ute av FN...

Gjest ederella
Skrevet

Uff, det hadde jeg ikke tenkt på... 17. mai altså.

Oslo er jo det mest nærliggende terrormålet, enten t-banen eller andre folkerike steder.

Men folkehavet i sentrum 17. mai, på nasjonaldagen vår - hm, faretruende sannsynlig faktisk, hvis det først skal smelle her... :-(

godt jeg er langt fra Oslo den dagen.

Gjest trultemor25
Skrevet

Høres kanskje ganske lurt ut, men liker ikke helt at man funderer over sånt på et åpent forum som dette. Husk at det er mange syke mennesker rundt omkring, og noen får faktisk idiotiske ideer av andres fundering... Så la oss ikke bidra til det..

Vel.. jeg drar hvertfall ikke til Oslo 17. mai i år etter å ha lest innlegg her. Ble litt skremt jeg nå.

Skrevet

Er dere helt tulleruske her?

Hva er poenget med å spørre så idiotisk?

Og hva er poenget med å noie hverandre opp på denne måten?

Retoriske spørmål.

Skrevet

Retoriske spørmål.

Takk! :-)

Skrevet

Retoriske spørmål.

Jeg er tullerusk, ja.

Men ellers er jeg enig med deg, dette tok helt av!

Skrevet

Høres kanskje ganske lurt ut, men liker ikke helt at man funderer over sånt på et åpent forum som dette. Husk at det er mange syke mennesker rundt omkring, og noen får faktisk idiotiske ideer av andres fundering... Så la oss ikke bidra til det..

Tenkte litt på det når jeg skrev det. Men fant ut at de sikkert er like "lure" selv...

Skrevet

Jeg tror det vil skje på dol, slik at alle vi som sitter ved skjermene får store brannskader og kanskje dør.

Men seriøst, jeg aner ikke. Kanskje. Hvor og når aner jeg heller ikke. Men jeg er ganske sikker på at om det skjer vil det bli færre drept enn det er folk som tar selvmord her i landet. Eller som blir drept i biltrafikken. Ellers som dør i krybbedød.

Jeg er mer redd for frykten rundt, og for hva dette gjør med integreringen i norge enn jeg er redd for et terrorangrep.

Og jeg tror fremdeles norge vil værre ekstremt mye tryggere å leve i enn de fleste andre land i verden. Det gjør jo ikke at man ikke også kan dø her av andre ting enn alderdom. Men sjangsen for at man skal bli drept i et terrorangrep er forsvinnende liten, selv om det skulle gå av noen bomber her også.

Det betyr selvfølgelig ike atm an ikke skal forsøke å forhindre det, og at det ikke er forferdelig om det skulle skje. Men frykten, og hva den gjør med folk er værst, synes jeg.

Det var sannelig et fornuftig innlegg! ;o)

Skrevet

Jepp, forslag fra FrP om å strupe norges bidrag til FN økonomisk. Så da er det sikkert ikke lenge til vi helt ute av FN...

Men FrP bestemmer jo ikke slikt

Skrevet

Retoriske spørmål.

I all verden - når dette blir snakket om i en tråd hvor den ene halvparten av DOLs representanter for Den Hvite Herrerasen og den Vestlige Moralske Autoritet deltar, så kan det selvfølgelig ikke blir annet enn idiotisk.

".............................................."

Skrevet

I all verden - når dette blir snakket om i en tråd hvor den ene halvparten av DOLs representanter for Den Hvite Herrerasen og den Vestlige Moralske Autoritet deltar, så kan det selvfølgelig ikke blir annet enn idiotisk.

Lurer på om det er noen av dolskribentene som greier å få noe meningsfullt ut av de ordene der... Ikke jeg i alle fall *flire*

Skrevet

Lurer på om det er noen av dolskribentene som greier å få noe meningsfullt ut av de ordene der... Ikke jeg i alle fall *flire*

Nei, det er jo veldig "hemmelig" hvem disse to er her... :-)

"............................................."

Skrevet

*knegg*

Skrevet

Nei, det er jo veldig "hemmelig" hvem disse to er her... :-)

"............................................."

Jeg er antagelig stokk dum, men tror du at du kunne ta deg bryet med å forklare...?

Skrevet

Jeg er antagelig stokk dum, men tror du at du kunne ta deg bryet med å forklare...?

Jeg kan forsøke:

Prozak har fått det for seg at jeg forfølger han og/eller er spesielt opptatt hans ringe person. Han har videre fått for seg at denne skriver (samt Morsk) er nynazister som er veldig slemme og farlige.

Så hver gang jeg svarte han i en tråd, fikk han rykninger og bablet om forfølgelse, ja..også om at jeg var forelsket i denne skikkelsen :-)

I enkle ord noe slikt, er det altså det dreier seg om.

...

For øvrig er prozak visstnok et legemiddel for folk som sliter litt med det som rører seg inni hodet, så nicket er nok ikke helt tilfeldig :-)

Skrevet

Jeg kan forsøke:

Prozak har fått det for seg at jeg forfølger han og/eller er spesielt opptatt hans ringe person. Han har videre fått for seg at denne skriver (samt Morsk) er nynazister som er veldig slemme og farlige.

Så hver gang jeg svarte han i en tråd, fikk han rykninger og bablet om forfølgelse, ja..også om at jeg var forelsket i denne skikkelsen :-)

I enkle ord noe slikt, er det altså det dreier seg om.

...

For øvrig er prozak visstnok et legemiddel for folk som sliter litt med det som rører seg inni hodet, så nicket er nok ikke helt tilfeldig :-)

Takk, men alt dette har jeg selvsagt tidligere sett.

Hvorfor dette da ble postet til meg (som svar på mitt oppgitte utbrudd av at folk driver og skremmer hverandre med bomber i 17. maitog og gudene, kanskje ikke vår, vet) var - og er - dunkelt og gåtefullt.

Jeg foreslår at skribentene poster til hverandre for framtiden, framfor å bruke stakkars favn som et slags budbringende skilsmissebarn.

Skrevet

Takk, men alt dette har jeg selvsagt tidligere sett.

Hvorfor dette da ble postet til meg (som svar på mitt oppgitte utbrudd av at folk driver og skremmer hverandre med bomber i 17. maitog og gudene, kanskje ikke vår, vet) var - og er - dunkelt og gåtefullt.

Jeg foreslår at skribentene poster til hverandre for framtiden, framfor å bruke stakkars favn som et slags budbringende skilsmissebarn.

lol...ja, det er sikkert et godt prinsipp.

Nå er det slik at denne prozzien svært sjelden har noe å servere utover rent bikkjeglam og/eller selvfølgeligheter, så det skal ikke bli så ofte :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...