Gå til innhold

Terrorangrep mot Norge snart?

Anbefalte innlegg

Gjest nekter å være redd!
Skrevet

Nei. Og hvis det skjer, tror jeg ikke det skjer i Oslo. I alle fall ikke Oslo Øst/syd.Mange muslimer her, og tror ikke de vil ramme sine egne.

Det samme gjelder 17, mai. Det er veldig mange muslimer og andre innvandrere som deltar, så jeg tror ikke de kommer til å gjøre noe da heller, i Oslo.

Andre steder i landet er jo situasjonen annerledes.

Men egentlig tror jeg ikke det kommer til å skje noe som helst. De tar i alle fall danmark først. Og til tross for tegningene, tror jeg Norge fremdeles blir sett på som et marginalt land.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

7

• ShitDiddelyDo

6

• gripp

5

• pip

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I all verden - når dette blir snakket om i en tråd hvor den ene halvparten av DOLs representanter for Den Hvite Herrerasen og den Vestlige Moralske Autoritet deltar, så kan det selvfølgelig ikke blir annet enn idiotisk.

".............................................."

Hehe ;-)

Skrevet

Hvilken nytte har det for meg som privatperson å spekulere på hva som evt. kan skje av grusomheter?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det smeller nok før eller siden her i landet også. Oslo er vel det mest naturlige målet.

Jeg trodde sannsynligheten for terror mot Norge var minimal i kjølevannet av 11/9, men nå har muslimer over hele verden rettet sin vrede direkte mot oss, og faren er overhengende for at det også i Norge finnes krefter som bare trenger en grunn.

Og nå mener nok de verste ekstremistene at de har fått en grunn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er antagelig stokk dum, men tror du at du kunne ta deg bryet med å forklare...?

Morsk og Gripp.

Hadde det ikke vært for deres forkjærlighet for jøder hadde det vært nærliggende å tro begge to var medlemmer av Vigrid.

Deres omsorg for jødene er det eneste som skiller dem fra Tore Tvedt..

Skrevet

Jeg har ikke lest gjennom hele tråden. Etter tre svar ble det bare "ball", og verbal krigføring.

Jeg syns ikke det er rart at nordmenn og dansker frykter et terrorangrep, etter alt dette muslimske tullet.

For meg er det iallfall ikke tøv om at noen setter igang en slik tråd, uansett hvilket motiv h*n måtte ha.

Det jeg vet er at nordmenn flest syns de siste dagers opptøyer, brenning av flagg, og konsulater i brann, er ubehaglig.

Ikke så merkelig egentlig når vi vet hva som har skjedd i Madrid, London, Paris ol. Det er temmelig nært vårt eget land, og ganske så sterkt når rasende muslimer, brenner vårt nasjons flagg.

Med dette i bakhodet, syns jeg ikke problemstillingen din er tøv, men rett og slett et relevant og alvorlig spørsmål.

amerikafareren
Skrevet

Nei jeg tror foreløpig ikke det, men en skal aldri si aldri. Slik utviklingen er nå så frykter jeg den tredje verdenskrig mellom Midtøsten og Vesten, basert på kristendom versus islam.

Oppførselen hos begge parter skremmer meg.

Skrevet

Morsk og Gripp.

Hadde det ikke vært for deres forkjærlighet for jøder hadde det vært nærliggende å tro begge to var medlemmer av Vigrid.

Deres omsorg for jødene er det eneste som skiller dem fra Tore Tvedt..

Nå skal du ikke snakke stygt om min venn gripp til meg. Det liker jeg ikke.

Jeg liker heller ikke på generelt grunnlag det jeg ser om at enkelte dolere seg imellom snakker om stygt om og håner andre dolere. Billige kjerringfakter kaller jeg sånn.

Ta heller direkte opp saker&ting med gripp/den det gjelder.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå skal du ikke snakke stygt om min venn gripp til meg. Det liker jeg ikke.

Jeg liker heller ikke på generelt grunnlag det jeg ser om at enkelte dolere seg imellom snakker om stygt om og håner andre dolere. Billige kjerringfakter kaller jeg sånn.

Ta heller direkte opp saker&ting med gripp/den det gjelder.

Jeg har skrevet nøyaktig det samme til Grip flere ganger de siste ukene, så jeg baksnakker han ikke.

Grip og hans likesinnede er farlige. De hisser til bråk. Nøyaktig som ekstremistene på Islam-siden.

Du har vært på dol like lenge som meg og sett hva slags hat den mannen hele tiden lirer av seg, så hvis du er uenig med meg er det egentlig ganske imponerende. Du har jo sett nøyaktig det samme som meg.

Skrevet

Jeg har skrevet nøyaktig det samme til Grip flere ganger de siste ukene, så jeg baksnakker han ikke.

Grip og hans likesinnede er farlige. De hisser til bråk. Nøyaktig som ekstremistene på Islam-siden.

Du har vært på dol like lenge som meg og sett hva slags hat den mannen hele tiden lirer av seg, så hvis du er uenig med meg er det egentlig ganske imponerende. Du har jo sett nøyaktig det samme som meg.

Selvsagt har jeg lest en god del av det nevnte skribent og andre skriver i disse diskusjonene.

Når det gjelder gripp, er det riktig at hans skarpe kritikk og blomstrende språk er rettet mot islam, men å si at han 'hater' høres bare rart ut for meg - og husk, jeg er endog endel en god del til venstre for gripp politisk (som sosialdemokrat-liberalist-anarkist, som jeg vel har 'definert' meg som noen ganger her).

Når det gjelder andre og betydelig mer ekstreme skribenter, har de fleste bortimot forsvunnet eller gått undercover, det jeg har registrert. Så nå er det blitt så kooooselig på dol, atte. Det er nesten så jeg savner tullingene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvsagt har jeg lest en god del av det nevnte skribent og andre skriver i disse diskusjonene.

Når det gjelder gripp, er det riktig at hans skarpe kritikk og blomstrende språk er rettet mot islam, men å si at han 'hater' høres bare rart ut for meg - og husk, jeg er endog endel en god del til venstre for gripp politisk (som sosialdemokrat-liberalist-anarkist, som jeg vel har 'definert' meg som noen ganger her).

Når det gjelder andre og betydelig mer ekstreme skribenter, har de fleste bortimot forsvunnet eller gått undercover, det jeg har registrert. Så nå er det blitt så kooooselig på dol, atte. Det er nesten så jeg savner tullingene.

Jo, jeg har fått med meg ditt politiske ståsted, og dine diskusjoner med andre (og langt mer hatefulle folk enn Grip, enig i det), og det er vel derfor jeg blir litt overrasket over at du sjelden reagerer på messinga hans.

Jeg mistenker nesten at du og Grip er gift. :)

Skrevet

Jo, jeg har fått med meg ditt politiske ståsted, og dine diskusjoner med andre (og langt mer hatefulle folk enn Grip, enig i det), og det er vel derfor jeg blir litt overrasket over at du sjelden reagerer på messinga hans.

Jeg mistenker nesten at du og Grip er gift. :)

Vi planlegger en alderdom i Toscana og med mye god klunk på terrassen. Jeg håper du har forståelse for at jeg ikke kan si mer om den saken :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi planlegger en alderdom i Toscana og med mye god klunk på terrassen. Jeg håper du har forståelse for at jeg ikke kan si mer om den saken :)

Hehe, det har jeg. :)

Skrevet

Jeg er jo tilhenger av å la folk få argumentere for sine syn. Så i stedet for å servere paranoid vrøvl om ekstremister, bør du i det minste kunne vise mer konkret hva du tenker på.

Dessuten er det jo full anledning til å delta i alle diskusjoner som oppstår på denne saiten.

Så altså; hvis du har interesser utover å berette om barbering av ditt underliv og å delta i kjerringslarv, så må du for all del kaste deg frampå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er jo tilhenger av å la folk få argumentere for sine syn. Så i stedet for å servere paranoid vrøvl om ekstremister, bør du i det minste kunne vise mer konkret hva du tenker på.

Dessuten er det jo full anledning til å delta i alle diskusjoner som oppstår på denne saiten.

Så altså; hvis du har interesser utover å berette om barbering av ditt underliv og å delta i kjerringslarv, så må du for all del kaste deg frampå.

De gangene jeg har forsøkt de siste ukene har jeg ikke fått andre svar av deg enn at jeg bør gå å shave meg, eller noe i de baner.

Jeg lurer på hvem det sier mest om.

Skrevet

De gangene jeg har forsøkt de siste ukene har jeg ikke fått andre svar av deg enn at jeg bør gå å shave meg, eller noe i de baner.

Jeg lurer på hvem det sier mest om.

Jeg har sikkert forbedringspotensiale når det gjelder å unngå spydigheter, og tar til etterretning at du ikke liker slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...