Mari25 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Er det noen som vet hvordan de nåværende reglene for egenmelding ved sykdom er for ansatte i staten? Jeg er hjemme fra jobb med influensa i dag og var også borte fredag. Tidligere måtte man ha sykemelding fra lege hvis man var borte både før og etter helga (pga tredagersregelen), men jeg mener at det ikke er slik lenger. Har jeg rett? Hvis ikke, må jeg forte meg å ringe legen... 0 Siter
Aishana Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg jobber også i staten og tror alle dep er under IA (Inkluderende Arbeidsliv). Og da kan man være borte i 8 dager uten å ha sykemelding, så vidt jeg har skjønt. Jeg er forøvrig også hjemme med influensa i dag... God bedring! 0 Siter
Mari25 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 Jeg jobber også i staten og tror alle dep er under IA (Inkluderende Arbeidsliv). Og da kan man være borte i 8 dager uten å ha sykemelding, så vidt jeg har skjønt. Jeg er forøvrig også hjemme med influensa i dag... God bedring! Takk for svar! Da prøver jeg meg på egenmelding når jeg er tilbake på jobb. God bedring til deg og:-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 24 dager. Max 8 i strekk. Helgen telles med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.