Lilja2005 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Har endelig fått de etterlengtede 2 blå strekene!!! Men er bare 4+2, så det er jo enda mye som kan gå galt... Håper bare at jeg kommer meg igjennom de første mnd. Kommer sikkert til å ha utallige spørsmål her inne etterhvert:) og kanskje jeg kan svare på noen, men siden dette er første gang for meg så tviler jeg på det... hehe Klem 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Å så koselig! Gratulerer så masse. Jeg er nå 12 uker, og jeg kan bekrefte at usikkerhet osv ikke avtar mirakuløst når man kommer så langt... Bare spøre i vei du! 0 Siter
simane Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Fyr løs med spørsmål. Ingen spørsmål er dumme!!! Gratulerer og lykke til! Det går heldigvis bra med de fleste. 0 Siter
KaVa Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Gratulerer! Håper du får et fint og ukomplisert svangerskap! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.