Gå til innhold

Noe gøy og romantisk i Oslo i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Hvis du skulle gjøre noe fint, gjerne litt romantisk, sammen med kjærstesten din i kveld, i Oslo, hva ville det vært?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tatt en skitur i marka. Tror det er nydelig der nå.

Skrevet

Gått tur i skumringen og sett på all snøen, enten på ski eller på beina langs turveien ved Akerselva.

Et måltid på Frognerseteren kan også være romantisk ikveld.

http://www.frognerseteren.no

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Gått tur i skumringen og sett på all snøen, enten på ski eller på beina langs turveien ved Akerselva.

hva ligger prisnivået på der? Vi er studenter

Skrevet

Spist middag og delt ei flaske vin på en koselig restaurant. Etterpå ville jeg tatt han med hjem i badekaret og ikke hatt annen belysning enn stearinlys.

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Det er forresten litt langt å dra til Frognerseteren. Vi skal ha tid til å elske også :-)

Gjest min signatur i dag
Skrevet

Spist middag og delt ei flaske vin på en koselig restaurant. Etterpå ville jeg tatt han med hjem i badekaret og ikke hatt annen belysning enn stearinlys.

Forslag til romantisk restaurant i sentrum/gamlebyen?

Gjest trultemor25
Skrevet

Stå på skøyter! Det er gøy. Så middag og litt vin på et koselig sted etterpå.

Skrevet

Shopping, deretter en god middag m/vin, deretter hjem og kjøre i seg digg og noe attåt! ;o)

Gjest trultemor25
Skrevet

Shopping, deretter en god middag m/vin, deretter hjem og kjøre i seg digg og noe attåt! ;o)

Ja, for shopping er kjemperomantisk og de aller fleste menn elsker det.

Min mann hadde vel heller skutt seg selv i foten enn å være med på shopping tror jeg..

Skrevet

Min mann hadde vel heller skutt seg selv i foten enn å være med på shopping tror jeg..

Sorry da...

Gjest hallow :o/
Skrevet

*ler godt !*

Gjest hallow :o/
Skrevet

Aketur i Korketrekker'n der du sitter godt i armkroken. Hjem til felles bad og pizza / øl i sofakroken.

Alt.:

Middag på La Guittara med god mat og vin. Der er det koselig og romantisk. Da kan dere gå en tur langs Akerselva først.

Skrevet

Shopping? Da hadde vi endt opp på en butikk som selger fiskeutstyr, ski eller hesteutstyr. ;o)

Skrevet

Shopping? Da hadde vi endt opp på en butikk som selger fiskeutstyr, ski eller hesteutstyr. ;o)

Samme her! Eller, det vil si; jeg hadde ikke fått han med meg på shopping.

Men grunnen til at jeg foreslo shopping her, er at jeg vet det finnes mannfolk som liker shopping også! (så utrolig det enn kan virke!)

Gjest LucySky
Skrevet

Holdt meg langt unna.

Jeg kom for en halv time siden hjem fra Oslo sentrum og det var helt helvete. Gater som Akersgata, Grensen, Møllergata osv var overhode ikke måkt (altså verken kjørebanen, rundkjøringer eller fortauene), folk vasser i sørpe og snø til knærne alle steder. Alle bilene på skrå og tvers. Trikken står med jevne mellomrom fordi biler får stopp i sporet.

E18 gjennom Gamlebyen ikke måkt. Mannen min gikk for litt siden i Sparbutikken - på ski. Det går ikke an å gå noen steder.

Fy f.

Skrevet

Men grunnen til at jeg foreslo shopping her, er at jeg vet det finnes mannfolk som liker shopping også! (så utrolig det enn kan virke!)

"...jeg vet det finnes mannfolk som liker shopping også!"

Det må være en sjeldent fenomen... Jeg kjenner ingen.

Dvs. det kommer jo an på butikkene,da. Hvis vi snakker om kamerasjapper, stereo, PC-utstyr....

Gjest kinamamsen
Skrevet

Mannen min er mye mere glad i shopping enn meg så de mennene finnes ! Jeg tror ikke han ville synes det var romantisk, men han ville nok like det. Spesielt hvis han hadde fått litt ekstra penger på konto på forhånd. Da tror jeg han hadde kost seg skikkelig ! Jeg derimot ville helst sluppet å være med - men jeg hadde gjerne tatt imot en gave etter shoppingturen ;o)

Skrevet

"...jeg vet det finnes mannfolk som liker shopping også!"

Det må være en sjeldent fenomen... Jeg kjenner ingen.

Dvs. det kommer jo an på butikkene,da. Hvis vi snakker om kamerasjapper, stereo, PC-utstyr....

Nei, det har du nok rett i. Men hvis jeg teller raskt opp, så kommer jeg hvertfall til et par - tre av venninnene mine hvor mennene deres stadig er med på shopping. Faktisk...

Men det utgjør jo ikke den største prosentandelen, kanskje.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...