Gå til innhold

Noe gøy og romantisk i Oslo i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest kinamamsen
Skrevet

"...jeg vet det finnes mannfolk som liker shopping også!"

Det må være en sjeldent fenomen... Jeg kjenner ingen.

Dvs. det kommer jo an på butikkene,da. Hvis vi snakker om kamerasjapper, stereo, PC-utstyr....

Han er spesielt glad i Vinmonopolet (*lol*)fotobutikker, klokkebutikker, el-butikker, gullsmed og herrebutikker, men faktisk så liker han alt unntatt blomsterbutikker (kjøper sjelden blomster men er flink med andre gaver), bokhandel og "ting og tang" butikker (som jeg kaller det). Det er egentlig de sistnevnte jeg liker best da ;o) Derfor shopper vil helst hver for oss! Jeg tar meg en rask liten tur og ordner akkurat det jeg skal ha - han kan "sose rundt" i flere timer.

Skrevet

En skitur i lysløypa og deretter hjem til et godt oljebad med påfølgende stuekos med ost, kjeks, rødvin, en god prat og mange stearinlys.

Skrevet

"...jeg vet det finnes mannfolk som liker shopping også!"

Det må være en sjeldent fenomen... Jeg kjenner ingen.

Dvs. det kommer jo an på butikkene,da. Hvis vi snakker om kamerasjapper, stereo, PC-utstyr....

Slipp en mann inn på Claes Ohlsson sier jeg bare... Du ser ikke snurten av ham på timesvis! ;o) Godteributikk for menn kaller jeg det.

Skrevet

Ja, for shopping er kjemperomantisk og de aller fleste menn elsker det.

Min mann hadde vel heller skutt seg selv i foten enn å være med på shopping tror jeg..

:D. Mrsmt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...