Gjest hurra for meg.... Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Har lyst til å samle noen av mine venninner ifm min bursdag og har lyst til å gjøre noe spesielt. Er litt dårlig på å finne på noe morsomt/koselig.... Skal ha det hjemme. Noen med forslag til hva jeg kan gjøre evt servere osv? Takker. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hva er alderen, 12,22 eller 62år? 0 Siter
Luska Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det spørs på alder, antall, økonomi etc. ) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Kommer litt an på hvor gammel du blir. Taco er jo alltid en slager. Fondue eller tapas eller raklette.. ? Ost og vin.. reker og hvitvin.. Gratulerer med dagen og god fest! 0 Siter
Gjest hurra for meg.... Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jeg blir 37 år og har ok økonomi. vi blir vel ca 15 stk. har tenkt ost og vin men bør jeg finne på noe under maten (noe artig) Ikke alle kjenner hverandre så kanskje jeg bør ta en presentasjonsrunde osv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.