Gjest AveM Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Med 4 unger blir det enormt mye klesvask. 3 av dem er jenter, og de fleste plaggene har alt mulig glitter og dilldall. Er dere nøye med sorteringen/sjekke vaskeanvisningen, eller kaster dere alt i tørketrommelen? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes tøyet krymper og blir slitt i tørketrommelen. Prøver å henge mest mulig opp og tørke det i romtemperatur, mens jeg tørker håndklær, kluter og sengetøy i tørketrommelen. Har tre barn og mann. Det er desidert jenta på 4,5 som bruker mest tøy - hun elsker å bytte tøy i løpet av dagen! 0 Siter
Gjest Ghu Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes tøyet krymper og blir slitt i tørketrommelen. Prøver å henge mest mulig opp og tørke det i romtemperatur, mens jeg tørker håndklær, kluter og sengetøy i tørketrommelen. Har tre barn og mann. Det er desidert jenta på 4,5 som bruker mest tøy - hun elsker å bytte tøy i løpet av dagen! Jeg gjør det samme som deg. Klærne blir veldig slitt i tørketrommel. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ja jeg sjekker om det kan i tørketrommel. Når tøyet er "gammelt" blir jeg mer slepphendt og tromler det, noe går bra annet ikke. Jeg har bare et tørkestativ og det blir fort fullt, men klarer ca tre maskiner daglig med sortering, snor-trommel. 0 Siter
laban Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg ville ikke tatt glitter og annen pynt i trommelen. Jeg tromler sengetøy, undertøy, håndkler / kluter, sokker, T-trøyer, strømpebukser / longs og joggebukser. Andre bukser samt yttertøy, pentøy, gensere og alt med "snipp" (pikékrager?), henger jeg opp og lufttørker. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg ville ikke tatt glitter og annen pynt i trommelen. Jeg tromler sengetøy, undertøy, håndkler / kluter, sokker, T-trøyer, strømpebukser / longs og joggebukser. Andre bukser samt yttertøy, pentøy, gensere og alt med "snipp" (pikékrager?), henger jeg opp og lufttørker. Det er sånn jeg også gjør det, men nå etter en lang økt på vaskerommet begynte jeg å fundere på om det er så nøye. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Her i huset går nesten alt i trommelen - også jenteklærne med dilldall på. Det eneste som ikke går i trommelen er: Mor og fars bukser, gensere og t-skjorter, fine kjoler, ting vi er veldig redde for. 0 Siter
Speak Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Her går nesten alt i trommel. Inkl. jenteklærne til 6-åringen. Unntaket er utedresser og penklær. Om de blir stygge av tørketrommel så får de bare bli det. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Tørker bare tøy som tåler mye fra før, som sengetøy, dongeri, håndklær, enkelte t-skjorter, noen duker osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.