Gå til innhold

Tørke i trommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 4 unger blir det enormt mye klesvask. 3 av dem er jenter, og de fleste plaggene har alt mulig glitter og dilldall. Er dere nøye med sorteringen/sjekke vaskeanvisningen, eller kaster dere alt i tørketrommelen?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes tøyet krymper og blir slitt i tørketrommelen. Prøver å henge mest mulig opp og tørke det i romtemperatur, mens jeg tørker håndklær, kluter og sengetøy i tørketrommelen.

Har tre barn og mann. Det er desidert jenta på 4,5 som bruker mest tøy - hun elsker å bytte tøy i løpet av dagen!

Skrevet

Jeg synes tøyet krymper og blir slitt i tørketrommelen. Prøver å henge mest mulig opp og tørke det i romtemperatur, mens jeg tørker håndklær, kluter og sengetøy i tørketrommelen.

Har tre barn og mann. Det er desidert jenta på 4,5 som bruker mest tøy - hun elsker å bytte tøy i løpet av dagen!

Jeg gjør det samme som deg. Klærne blir veldig slitt i tørketrommel.

Skrevet

Ja jeg sjekker om det kan i tørketrommel. Når tøyet er "gammelt" blir jeg mer slepphendt og tromler det, noe går bra annet ikke. Jeg har bare et tørkestativ og det blir fort fullt, men klarer ca tre maskiner daglig med sortering, snor-trommel.

Skrevet

Jeg ville ikke tatt glitter og annen pynt i trommelen.

Jeg tromler sengetøy, undertøy, håndkler / kluter, sokker, T-trøyer, strømpebukser / longs og joggebukser.

Andre bukser samt yttertøy, pentøy, gensere og alt med "snipp" (pikékrager?), henger jeg opp og lufttørker.

Skrevet

Jeg ville ikke tatt glitter og annen pynt i trommelen.

Jeg tromler sengetøy, undertøy, håndkler / kluter, sokker, T-trøyer, strømpebukser / longs og joggebukser.

Andre bukser samt yttertøy, pentøy, gensere og alt med "snipp" (pikékrager?), henger jeg opp og lufttørker.

Det er sånn jeg også gjør det, men nå etter en lang økt på vaskerommet begynte jeg å fundere på om det er så nøye.

Annonse

Skrevet

Her i huset går nesten alt i trommelen - også jenteklærne med dilldall på.

Det eneste som ikke går i trommelen er: Mor og fars bukser, gensere og t-skjorter, fine kjoler, ting vi er veldig redde for.

Skrevet

Her går nesten alt i trommel. Inkl. jenteklærne til 6-åringen.

Unntaket er utedresser og penklær.

Om de blir stygge av tørketrommel så får de bare bli det.

Skrevet

Tørker bare tøy som tåler mye fra før, som sengetøy, dongeri, håndklær, enkelte t-skjorter, noen duker osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...