Gjest hallow :o/ Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hvilken gresk restaurant vil du anbefale i Oslo ? Du du sett en koselig film i det siste som du kan anbefale for meg og min mann. Ikke bare romantisk kliss - gjerne litt spenning, men ikke bare krig og drap. Jeg har fått barnevakt og har tenkt å invitere ham med meg ut. Her skal alt prøves for å få forholdet på track igjen ;o) 0 Siter
citygirl Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 City girl anbefaler Pingvinfilmen og Zorbas i Torggata, hvis det eksisterer fortsatt:-) 0 Siter
Luska Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 City girl anbefaler Pingvinfilmen og Zorbas i Torggata, hvis det eksisterer fortsatt:-) Akkurat som citygirl anbefaler jeg Zorbas i Storgata. Flere år siden jeg har vært der, så jeg vet dog ikke om den fortsatt eksisterer... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Det er en gresk restaurant ved Soria Moria kino. Jeg husker ikke hva den heter, men de har god mat. 0 Siter
Gjest erru Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Mythos(eller Mytos?) er en liten gresk restaurant med veldig sentral beliggenhet. 50 meter inn i den sidegaten kommer opp til Egertorget fra "fjordsiden". 0 Siter
villee Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Walk the line, München, King Kong og Brokeback mountain er i hvert fall gode filmer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.