Gå til innhold

Noen som har vært med på gruppeintervju før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ringte han.

Skal på intervju til fredag kl 1430.

Han sa det var gruppeintervju på 7-8 stk.

Blir nervøs av bare tanken...

Håper det går greit,har fryktelig lyst på den jobben.

Noen som har vært på det?

Hvordan er det i forhold til vanelig intervju??

Skrevet

Beklager, kan ikke hjelpe deg der. Men er det ikke bare som ett intervju (pokker, hvordan staves dette igjen da???) da men med flere tilstede? Går nok bra! Har du lyst nok på jobben så skal du se du klarer det. Sitter selv å skriver en hel masse søknader selv og er bare så elendig på det, noen tips blir tatt godt imot :) Lykke til da!!!

Skrevet

Jeg har vært på et sånt intervju. Syns det var artig, jeg! Satt i en hestesko med en slags jury foran og diskuterte forskjellige spørsmål, skrev en oppgave som vi framførte en og en foran arbeidsgiver, fagforeningsansatt og en medarbeider.Ganske slitsom dag,men ikke dumt å ha vært borti det. Syns det gik mye bedre enn jeg hadde forventet!Viktig å sette seg inn i bedriftens mål, områder osv og ellers ha de vanlige argumentene klare.

Tror også at de observerer en del utenom det som blir sagt, for eksempel hvordan man er mot de andre der, så fokuset bør ikke bare være på at en skal framheve seg sjøl for en hver pris, men at en er sosial, høflig osv også.

Skrevet

Én gang. Og jævlene sa ikke i fra at det var gruppeintervju på forhånd, noe som provoserte meg. Så jeg ga vel rimelig f... i hele intervjuet.

".............................................."

Skrevet

Én gang. Og jævlene sa ikke i fra at det var gruppeintervju på forhånd, noe som provoserte meg. Så jeg ga vel rimelig f... i hele intervjuet.

".............................................."

Jeg antar at du ikke fikk jobben...:o)

Skrevet

Jeg har vært på et sånt intervju. Syns det var artig, jeg! Satt i en hestesko med en slags jury foran og diskuterte forskjellige spørsmål, skrev en oppgave som vi framførte en og en foran arbeidsgiver, fagforeningsansatt og en medarbeider.Ganske slitsom dag,men ikke dumt å ha vært borti det. Syns det gik mye bedre enn jeg hadde forventet!Viktig å sette seg inn i bedriftens mål, områder osv og ellers ha de vanlige argumentene klare.

Tror også at de observerer en del utenom det som blir sagt, for eksempel hvordan man er mot de andre der, så fokuset bør ikke bare være på at en skal framheve seg sjøl for en hver pris, men at en er sosial, høflig osv også.

Skal prøve mitt beste.

Er egentlig av natur ikke verdens mest utadvente person,men jeg skal prøve å være det den dagen.

Nytter ikke å sitte stille som ei mus nei.

Skrevet

Jeg antar at du ikke fikk jobben...:o)

No shit :-)

Jeg hadde mest lyst til å reise meg og kommentere hvor useriøst og uproft det hele var, og så gå. Så det er en viss mulighet for at et var åpenbart hva jeg mente om det, ja.

"........................................."

Skrevet

Skal prøve mitt beste.

Er egentlig av natur ikke verdens mest utadvente person,men jeg skal prøve å være det den dagen.

Nytter ikke å sitte stille som ei mus nei.

Er ikke overdrevent utadvent jeg heller og ble overasska over at det gikk såpass bra som det gjorde. Man henter vel fram noen reserver i slike situasjoner! Det er ikke alltid at de som er mest frampå er de som er mest interessante for arbeidsgiver heller.. I mine øyne var det ei som var sikker på å få jobben som smiska en del og babla alt for mye om alt hu hadde greie på og sånn og hu fikk ikke jobb der. Må si jeg gossa meg litt over det. Det kan bli "too much".

Veit ikke hva som gjorde at de valgte den de gjorde, men det var i alle fall en omgjengelig person med humor og som var reflektert og litt friskus. Hu sa definitivt ikke alle de rette tinga, men de valgte henne for det..

Gjelder vel bare å vise seg fra sin beste side, man får ikke gjort noe bedre enn det!

Lykke til! :-)

Skrevet

Er ikke overdrevent utadvent jeg heller og ble overasska over at det gikk såpass bra som det gjorde. Man henter vel fram noen reserver i slike situasjoner! Det er ikke alltid at de som er mest frampå er de som er mest interessante for arbeidsgiver heller.. I mine øyne var det ei som var sikker på å få jobben som smiska en del og babla alt for mye om alt hu hadde greie på og sånn og hu fikk ikke jobb der. Må si jeg gossa meg litt over det. Det kan bli "too much".

Veit ikke hva som gjorde at de valgte den de gjorde, men det var i alle fall en omgjengelig person med humor og som var reflektert og litt friskus. Hu sa definitivt ikke alle de rette tinga, men de valgte henne for det..

Gjelder vel bare å vise seg fra sin beste side, man får ikke gjort noe bedre enn det!

Lykke til! :-)

Takk for det.

De skal ansette 5 personer og skal ha to gruppeintervjuer på 8 stk hver gang.

Så er det det å klare å få bli en av de 16.

Skal iallefall gjøre mitt beste.

Det er jo egentlig ingenting å være redd for,de er jo helt vanelige folk de også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...