Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest andre icsi forsøk

Vi får prøve på det så får vi se hvordan det går....

Lykke til :-)

Hei,

Jeg er nesten ferdig med sprayingen snart. Har begynt med sprøyten. Jeg har et mislykket icsi forsøk bak meg, men håper at det går kjempe bra denne gangen.

Lykke til jenter:)

AGL1365380631

Hei,

Jeg er nesten ferdig med sprayingen snart. Har begynt med sprøyten. Jeg har et mislykket icsi forsøk bak meg, men håper at det går kjempe bra denne gangen.

Lykke til jenter:)

Håper det går bra med deg også vi får krysse fingre og tær...

Føler forresten at jeg ikke får noe spray oppi nesen jeg når jeg sprayer,men det er jo ikke rare spruten heller;-)skal bli fint bli ferdig med denne sprayen for det er litt holde styr på,tar noen tab i tillegg jeg da som skal tas 4 ganger fordelt utover dagen,så det piper jevnt på mob he he...

Masse lykke til til deg også:-)

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...