Gå til innhold

Noen som har Nokia 6101?

Anbefalte innlegg

Gjest --extras
Skrevet

Lurer på å kjøpe den, noen som har erfaring med denne tlf?

Takk...;)

Gjest nokia 6230i
Skrevet

Jeg bruker min MP3 spiller endel på telefonen, kan ikke se at det er det på denne, så nei, denne hadde jeg ikke kjøpt.

Gjest --extras
Skrevet

Jeg bruker min MP3 spiller endel på telefonen, kan ikke se at det er det på denne, så nei, denne hadde jeg ikke kjøpt.

Jeg vil ikke ha mp3 spiller, så det spiller ingen rolle!

Skrevet

Jeg vil ikke ha mp3 spiller, så det spiller ingen rolle!

Jeg kjøpte den for ikke så veldig lenge siden, og er veldig fornøyd så langt:-)

Gjest ---extras
Skrevet

Jeg kjøpte den for ikke så veldig lenge siden, og er veldig fornøyd så langt:-)

Så bra! Lest at det er lite minne på den.. Merket mye til deg? Går det an å legge til kontakter med bilder, slik at bilde av personen som ringer kommer opp?

Skrevet

Så bra! Lest at det er lite minne på den.. Merket mye til deg? Går det an å legge til kontakter med bilder, slik at bilde av personen som ringer kommer opp?

Man kan legge bilder til kontakter ja:-) Har ikke merket så mye til at det er dårlig minne foreløpig, men har ikke hatt den så lenge... Det med minne kommer nok an på hva du sammenligner med og hva du trenger minne til. Etter hva jeg er vant til, tror jeg det er like bra eller bedre minne. (hadde nokia 6610 før)

Skrevet

Dette har jeg på telefonen nå, og ingen advarsler om lite minne:

- 33 % brukt minne på telefonnr. Nesten 200 nummer tror jeg...

- 66 sms i innboks, 34 i utboks

- mulighet for ca 40 bilder (viser hvor mange man kan ta)

- 1 videoklipp på ca 15 sek.

Kommer ikke på mer som krever minnestatus, men her får du kanskje en liten anelse om hvordan minne på telefonen er.

Gjest har en sånn
Skrevet

Ja, det er litt dårlig minne på den. Jeg har hatt min siden i høst og nå er utsiden veldig oppskrapet. Den tåler ikke så mye. MEn det som irriterer meg mest er tiden det tar når noen ringer fra du åpner lokket for å svare til det er kontakt. Man blir stående og si hallo mange ganger før man husker at det tar tid.

Tror jeg ville valgt en annen telefon nå...

Gjest --extras
Skrevet

Ja, det er litt dårlig minne på den. Jeg har hatt min siden i høst og nå er utsiden veldig oppskrapet. Den tåler ikke så mye. MEn det som irriterer meg mest er tiden det tar når noen ringer fra du åpner lokket for å svare til det er kontakt. Man blir stående og si hallo mange ganger før man husker at det tar tid.

Tror jeg ville valgt en annen telefon nå...

Hei, og takk for svar!

Har lest det i tester om telefonen.

Da sto om det med at det tar litt tid før du får kontakt når du flipper opp lokket. Men på nokias nettsider sto det et eller annet om at det skal gå an å endre dette i menyen..

Skjønner godt at det er irriterende!

Gjest --extras
Skrevet

Man kan legge bilder til kontakter ja:-) Har ikke merket så mye til at det er dårlig minne foreløpig, men har ikke hatt den så lenge... Det med minne kommer nok an på hva du sammenligner med og hva du trenger minne til. Etter hva jeg er vant til, tror jeg det er like bra eller bedre minne. (hadde nokia 6610 før)

Ikke så altfor galt med minne da virker det som.

Takk for svar, får tenke litt hardt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...