keinstein Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hvorfor sitter ikke eldre kvinner og diskuterer prestasjonene til yngre kvinnelige (eller mannnlige) idrettsutøvere? Det er bare eldre menn som diskuterer slikt i prateprogrammer på TV. 0 Siter
fresja Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Eldre kvinner SER på sport på TV. Nå mener jeg ikke bare sportsgalne kvinner i 50-åra, men også dei 80 åra. 0 Siter
Juneau Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Eldre kvinner SER på sport på TV. Nå mener jeg ikke bare sportsgalne kvinner i 50-åra, men også dei 80 åra. He he - det er sikkert og visst! Min svigermor på 84 ser ALT (i hvertfall av vintersport) på TV. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 He he - det er sikkert og visst! Min svigermor på 84 ser ALT (i hvertfall av vintersport) på TV. Min svigermor var så engasjert i en fotballkamp at hun sparket i bordet da ballen "kom mot henne". Hun trodde et øyeblikk hun var med på banen ;-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Godt spørsmål. Det er fordi vi finner oss i (nå får jeg pepper) ubevisst diskriminering av kvinner i sportsprogrammene. Ikke bare i sportsprogrammene, blir vi kvinner diskriminert, men også i sporten. Hvorfor går ikke kvinner fem mila på ski f.eks, men bare 3 mila? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ja, hvorfor ikke egentlig? Fordi menn er den største seergruppen tenker jeg. De damene som slipper til på skjermen i sportssendinger er sjelden eldre. Det er sånne som er der for å pynte opp. Sånne som Guro Fostervold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.