Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sesongpremieren igår, og jeg har tydeligvis ikke sett serien på en stund.

Hvorfor er Rory og Lorelai uvenner?

Hvorfor har Rory stjålet en båt?

Hvorfor bor Rory hos besteforeldrene nå?

Håper noen kan svare.

Skrevet

De er uvenner fordi Rory har bestemt seg for å ta en pause fra studiene.

Rory har visst stjålet/lånt en båt for en heisatur sammen med en kompis og tatt på seg ansvaret, derfor blir bare hun straffet.

Besteforeldrene har latt henne bo hos seg siden hun og moren er uvenner.

Skrevet

Rory har visst stjålet/lånt en båt for en heisatur sammen med en kompis og tatt på seg ansvaret, derfor blir bare hun straffet.

Takk for oppdatering :)

Gjest snøball
Skrevet

Skjedde alt dette i en episode? Fikk ikke den episoden med meg, men har sett alle de andre som gikk i fjor. Husker ikke at noe slikt skjedde,eller jeg mener, var på vei til skje. Da må dette ha skjedd i løpet av denne nye episoden altså..

Skrevet

Rory var deppa fordi faren til denne kompisen eier en avis der Rory var utplassert. Han ga henne det glatte lag, "du passer ikke til å være journalist". Rory og kompisen/kjæresten gjorde opprør og tok en tur med en lånt/stjålet båt.

Rory og Lorelai er uvenner fordi mor vil at datter skal fortsette skolen, men Rory vil ikke det. Derfor bor hun også hos besteforeldrene.

Men Argh, fikk ikke med meg sesongpremieren. Jeg er litt hektet.

Skrevet

Skjedde alt dette i en episode? Fikk ikke den episoden med meg, men har sett alle de andre som gikk i fjor. Husker ikke at noe slikt skjedde,eller jeg mener, var på vei til skje. Da må dette ha skjedd i løpet av denne nye episoden altså..

Det var det jeg klarte å få med meg av det som skjedde i går. Så ikke slutten av forrige sesong

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...