Gå til innhold

Har dere noen "sære" interesser som dere ikke forteller alle og enhver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå tenker jeg ikke på interesser innenfor det seksuelle området etc, men mere hobbygreier

Jeg er veldig fasinert av kart, spesielt globuser. Så liker jeg å lese og fjerne steder, utilgjengelige steder som aldri vet om jeg kommer til. Spesielt avsiddesliggende øyer synes jeg er veldig fasinerende og kan ofte sitte og Google om alt som feks har med Falklandsøyene å gjøre.

Men når folk spør meg om interesser så er ikke dette det første jeg nevner, når folk ikke en gang vet noenting om stedene jeg interesser meg for. For hvem vet hvor Benin ligger hen? ikke så mange vil jeg tro. Eller Magadan?

Har dere også noen "sære" interesser?

Skrevet

Jeg liker å tegne planløsninger. Det er ganske sært, ettersom jeg ikke har noen planer om verken å bli arkitekt eller bygge hus. ;o)

Skrevet

Vil ikke akkurat si at jeg synes den interessen var så sær. Den kommer langt ned på "wierdo-listen" :-)

"............................................"

Skrevet

Vil ikke akkurat si at jeg synes den interessen var så sær. Den kommer langt ned på "wierdo-listen" :-)

"............................................"

takk skal du ha:)

En periode var jeg bekymret og ganske overbevist om at jeg kanskje hadde noe Asperger syndrome siden jeg var så fasinert av kart, globuser og fjerne steder

Men litt sær må en jo få lov til å være uten at man skal ha en diagnose på det:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg henger jo her. Synes ikke selv det er sært, men mine venner ville garantert syntes det var sært.

Så jeg forteller det ikke til noen.

Skrevet

Jeg sier som SDD. Det å henge her er sært nok til at jeg ikke forteller om det til vennene mine. Men utenom det har jeg ingen "sære" interesser.

Skrevet

Jeg var tidligere en stor fan av melodi grand prix - var også medlem av den norske klubben en periode.

Skikkelig sært mener jeg ;-)

Skrevet

Kart er jo kjempegøy! Skikkelig artig! :o) Jeg får aldri oversikten over et sted før jeg har det på et skikkelig kart. Når vi kjører tur så sitter jeg alltid med Naf-boka i fanget. :o)

Skrevet

takk skal du ha:)

En periode var jeg bekymret og ganske overbevist om at jeg kanskje hadde noe Asperger syndrome siden jeg var så fasinert av kart, globuser og fjerne steder

Men litt sær må en jo få lov til å være uten at man skal ha en diagnose på det:)

Jeg kjenner mange som er langt over gjennomsnittlig interesserte i geografi - som for eksempel mannen her i huset. Og han er ikke spesielt sær for øvrig. ;o)

Skrevet

Jeg kjenner mange som er langt over gjennomsnittlig interesserte i geografi - som for eksempel mannen her i huset. Og han er ikke spesielt sær for øvrig. ;o)

godt å høre:)

Skrevet

Doling. Ser at flere andre også har nevnt det. Det er _ikke_ noe jeg forteller til folk:-)

Jeg har en til. Jeg sluker alt jeg kommer over om seriemordere, og også "vanlige" mordere bare forbrytelsene er stygge nok. Akkurat nå er det kannibalen i Sverige som opptar meg.

Skrevet

Doling. Ser at flere andre også har nevnt det. Det er _ikke_ noe jeg forteller til folk:-)

Jeg har en til. Jeg sluker alt jeg kommer over om seriemordere, og også "vanlige" mordere bare forbrytelsene er stygge nok. Akkurat nå er det kannibalen i Sverige som opptar meg.

hvilken kanibal?

*nysgjerig nå*

Kanskje jeg kan legge til en ekstra interesse, kanibalisme

Skrevet

jeg forteller heller ingen andre om at jeg Doler, av den grunn at jeg ikke ønsker at de også skal bli hektet. Da får jeg enda større problemer i forhold til hva jeg skriver. Ville ikke akkurat skrevet hvilke medisiner jeg går på om jeg visste at tanta mi også brukte forumet og kunne gjenkjenne meg ut fra hva jeg hadde skrevet

Skrevet

Nei, dolinga forteller jeg heller ikke til noen.

Men hvorfor gjør vi ikke det, egentlig? Mmm, må visst starte en ny tråd om det...

Skrevet

Studere kart, kikke i atlas, tegne opp eventuelle reiseruter som muligens aldri blir aktuelle er ting jeg koser meg skikkelig med, men som jeg ikke kommer på å fortelle folk.

Skrevet

Kart er jo kjempegøy! Skikkelig artig! :o) Jeg får aldri oversikten over et sted før jeg har det på et skikkelig kart. Når vi kjører tur så sitter jeg alltid med Naf-boka i fanget. :o)

Ah, jeg blir bilsjuk bare ved tanken :-/

Skrevet

*dåner litt*

Skrevet

Ikke akkurat en hobby, men et sted jeg pleier å gå tur er det en renne for vann der det samler seg masse løv. Jeg elsker å gå å rote med en pinne og få vannet til å renne fortere og saktere. Blir flau når det kommer folk forbi. Tror jeg må finne noen barn som vil være med meg, så har jeg et alibi!

Kart og atlas fasinerer meg også. Finner masse spennende steder som jeg finner igjen på nettet og leser om.

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg har fått en sær interresse etter at jeg ble gravid. Er nå i uke 29 og kan ikke motstå lukten av ny svamp!! Jeg sniffer og sniffer på denne svampen hele dagen, samboeren min syns jeg er sprø ;) hehe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...