Gå til innhold

Har dere noen "sære" interesser som dere ikke forteller alle og enhver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel. Innimellom så får jeg behov for å finne fram gammal musikk jeg likte da jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen. Jeg skryter liksom ikke av at jeg av og til sitter hjemme alene og synger til Mr. Big. Hehe. Det er ikke så ofte, da :P

Skrevet

Kart er jo kjempegøy! Skikkelig artig! :o) Jeg får aldri oversikten over et sted før jeg har det på et skikkelig kart. Når vi kjører tur så sitter jeg alltid med Naf-boka i fanget. :o)

blir så irritert når jeg hører på nyhetene om en flyulykke i Sibir. Jeg mener Sibir er jo lang, jeg vil vite HVOR i Sibir hendelsen tok plass.

hvorfor kan de ikke være mere oppdaterte på det da?

Skrevet

Doling. Ser at flere andre også har nevnt det. Det er _ikke_ noe jeg forteller til folk:-)

Jeg har en til. Jeg sluker alt jeg kommer over om seriemordere, og også "vanlige" mordere bare forbrytelsene er stygge nok. Akkurat nå er det kannibalen i Sverige som opptar meg.

Doling er kjempeflaut *blush*

Skrevet

Kart er jo kjempegøy! Skikkelig artig! :o) Jeg får aldri oversikten over et sted før jeg har det på et skikkelig kart. Når vi kjører tur så sitter jeg alltid med Naf-boka i fanget. :o)

UUÆÆÆH! NAF-boka forbinder både jeg og naboen hjemmefra med bilsjuke! :(

Skrevet

Ah, jeg blir bilsjuk bare ved tanken :-/

Jeg kan ikke sitte og lese i boka nei - da blir jeg også lysegrønn! Men jeg klarer å følge med på hvor vi er på kartet med jevne mellomrom, det går greit. :o)

Skrevet

UUÆÆÆH! NAF-boka forbinder både jeg og naboen hjemmefra med bilsjuke! :(

*Hehe* Jeg sitter ikke med nesa i boka da! Da blir jeg også lysegrønn! Men følger med hvilken kartside vi er på og hvor langt det er til neste matpause og sånt. :o)

Skrevet

blir så irritert når jeg hører på nyhetene om en flyulykke i Sibir. Jeg mener Sibir er jo lang, jeg vil vite HVOR i Sibir hendelsen tok plass.

hvorfor kan de ikke være mere oppdaterte på det da?

Fordi det er totalt uinteressant for 99,9% av de som hører på nyhetene? ;-) Sibir er nok presist nok for de fleste. Ikke verdt å irritere på seg magesår over...

Skrevet

*Hehe* Jeg sitter ikke med nesa i boka da! Da blir jeg også lysegrønn! Men følger med hvilken kartside vi er på og hvor langt det er til neste matpause og sånt. :o)

*fortrenger*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Doktoronline holder jeg hemmelig for alle utenom husbonden...

Skrevet

Er hekta på Big Brother..:( D er vel sært det når en er over 50.!!....

Skrevet

Fordi det er totalt uinteressant for 99,9% av de som hører på nyhetene? ;-) Sibir er nok presist nok for de fleste. Ikke verdt å irritere på seg magesår over...

Hvis de ikke gidder å si hvor det landstrakte Russland, ting skjer, Sibir er jo digert. så kan de også begynne å si Africa, hvis det skjer noe der nede i land de fleste ikke kjenner

Skrevet

Hvis de ikke gidder å si hvor det landstrakte Russland, ting skjer, Sibir er jo digert. så kan de også begynne å si Africa, hvis det skjer noe der nede i land de fleste ikke kjenner

Det er jo en viss forskjell da, Afrika er et kontinent, og da er det jo ganske naturlig at man faktisk spesifiserer hvilket land man snakker om. Mens Sibir kun er et område i Russland - om enn et stort område.

Så det er nok langt flere som vil vite om nyheten er fra Marokko, Kenya eller Gambia, enn om det er i den ene eller andre regionen i Sibir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...