Lillemus Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg forsov meg med 20 min for et par mnd siden. ) Nei, skikkelig forsovelse på flere timer tror jeg aldri jeg har gjort. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Tror aldri (!) jeg har forsovet meg til noe jeg må opp til. Jobb, skole, osv. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg forsover meg svært sjelden, og som oftes våkner jeg slik at jeg kommer sånn noenlunde i tide. Men mamma derimot, har traumer fra barndommen enda jeg ;-) Hun har en tendens til og forsove seg, og jeg fikk alltid kjeft når jeg kom for sent på skolen...Men det var jo ikke min feil. Så jeg begynt svært tidlig og stå opp selv, de siste årene jeg bodde hjemme var det jeg som fikk henne på jobb i tide ;-) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Med hånden på hjertet;aldri. Jeg har til dags dato aldri forsovet meg til noen ting. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 haha! Det var jo greit. Sånt får meg til å le godt. Jeg ser for det meg, sjokk-uttrykket og alt stresset. Du fikk noen ekstra timer i senga da, men litt urolig søvn vil jeg tro jeg husker jeg tenkte om meg selv: Fy hvor jeg ser ut. Var lysegrønn i trynet fordi jeg var så trøtt. Det hadde nå sin logiske forklaring heldigvis 0 Siter
fyrlykt Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det er bare de late og giddaløse som forsover seg. Jeg er ikke enig i at de som forsover seg er late og giddaløse, når de først våkner er de minst like flittig som alle andre. Jeg har aldri skjønt hva som er så gjevt med oss morgenfulger sammenlignet med b-menneskene. Heldigvis åpner den nye arbeidsmiljøloven for en mer fleksibel arbeidstid, forhåpentligvis blir det slutt på mobbingen av b-menneskene da. Hvis vi alle sover 7-8 timer hver natt, bare til forskjellig tidspunkt er vi i sum akkurat like mye våken og i vigør. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg forsover meg faktisk aldri (til tross for at vekkerklokka ringer kl 6). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.