Gå til innhold

hvor ofte forsover dere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsov meg med 20 min for et par mnd siden. :o) Nei, skikkelig forsovelse på flere timer tror jeg aldri jeg har gjort.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror aldri (!) jeg har forsovet meg til noe jeg må opp til. Jobb, skole, osv.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg forsover meg svært sjelden, og som oftes våkner jeg slik at jeg kommer sånn noenlunde i tide.

Men mamma derimot, har traumer fra barndommen enda jeg ;-) Hun har en tendens til og forsove seg, og jeg fikk alltid kjeft når jeg kom for sent på skolen...Men det var jo ikke min feil.

Så jeg begynt svært tidlig og stå opp selv, de siste årene jeg bodde hjemme var det jeg som fikk henne på jobb i tide ;-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Med hånden på hjertet;aldri. Jeg har til dags dato aldri forsovet meg til noen ting.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

haha! Det var jo greit. Sånt får meg til å le godt. Jeg ser for det meg, sjokk-uttrykket og alt stresset.

Du fikk noen ekstra timer i senga da, men litt urolig søvn vil jeg tro :)

jeg husker jeg tenkte om meg selv: Fy hvor jeg ser ut.

Var lysegrønn i trynet fordi jeg var så trøtt. Det hadde nå sin logiske forklaring heldigvis

Annonse

Skrevet

Det er bare de late og giddaløse som forsover seg.

Jeg er ikke enig i at de som forsover seg er late og giddaløse, når de først våkner er de minst like flittig som alle andre.

Jeg har aldri skjønt hva som er så gjevt med oss morgenfulger sammenlignet med b-menneskene. Heldigvis åpner den nye arbeidsmiljøloven for en mer fleksibel arbeidstid, forhåpentligvis blir det slutt på mobbingen av b-menneskene da.

Hvis vi alle sover 7-8 timer hver natt, bare til forskjellig tidspunkt er vi i sum akkurat like mye våken og i vigør.

Skrevet

Jeg forsover meg faktisk aldri (til tross for at vekkerklokka ringer kl 6).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...