Gjest Diktaren Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ikke overnaturlige altså, men jeg mener om du er født med anlegg for noe spesielt? Jeg er helt blank, er ikke velsignet med noe slikt fra naturens side, men barnet mitt er veldig flink i en spesiell ting. Vi foreldrene hns har ingenting spessielt å skorte med av særskilte evner. Men jeg skrev en masse svadadikt i min tid husker jeg, som jeg blir flau over å lese nå. 0 Siter
Gjest Maja 1000 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 vel, vil ikke kalle det overnaturlige evner, men jeg kommer veldig fort i kontakt med folk. Folk knytter seg til meg veldig raskt og jeg får høre omtrent alt om gleder og sorger i livet deres. De har også vanskelig for å slippe taket i meg men det har en ulempe også. Jeg blir spist opp. Derfor jobber jeg ikke lenger som personlig assistent eller støttekontakt men vil heller jobbe med større grupper i blant kunne jeg ønske at jeg ikke hadde et så uskyldig og symptatisk vesen. Da hadde jeg også vært spart for mye som folk skal fortelle meg. Iblant ønsker man ikke å vite for mye heller 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Er vel ikke akkurat synsk, men har en tendens til å kunne forutsi noen hendelser. Ikke noe store greier, men inuitivt så uttaler jeg noe om noen, og så skjer det. Ikke noe skummelt, det oppleves stort sett bare som veldig pussig og overraskende. De som har "greie på det" sier at det er kombinasjon av evnen til å lese folk og hvor godt jeg kjenner vedkommende. At det er en evne som kan trenes opp, men det er jeg lite interessert i. Det holder med det som er. Ønsker ikke å trene opp evnen til å "se" mer. Risikerer å få info man ikke ønsker da tror jeg. 0 Siter
Gjest Diktaren Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 vel, vil ikke kalle det overnaturlige evner, men jeg kommer veldig fort i kontakt med folk. Folk knytter seg til meg veldig raskt og jeg får høre omtrent alt om gleder og sorger i livet deres. De har også vanskelig for å slippe taket i meg men det har en ulempe også. Jeg blir spist opp. Derfor jobber jeg ikke lenger som personlig assistent eller støttekontakt men vil heller jobbe med større grupper i blant kunne jeg ønske at jeg ikke hadde et så uskyldig og symptatisk vesen. Da hadde jeg også vært spart for mye som folk skal fortelle meg. Iblant ønsker man ikke å vite for mye heller Jeg tenkte mer på hobbyer eller ting man er kjempeflink i, ikke omsorgs og kontaktevner (men morsomt å høre om det også). 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er ikke utpreget flink til noe. Det eneste jeg vet jeg har av medfødte anlegg, er et godt gehør. Dessverre fikk jeg aldri muligheten til å utvikle mine evner i musikalsk retning fra barndommen av. Jeg spiller et instrument, men jeg er ikke særlig flink teknisk, siden jeg for det meste er selvlært. Det lyder aldri bra nok i mine ører. 0 Siter
Gjest etmirakkel Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er flink til å designe, kanskje derfor jeg fikk en slik jobb dalende fra himmelen, uuuten utdannelse. Bra betalt er det også.... :-) 0 Siter
Gjest gfse Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 vel, vil ikke kalle det overnaturlige evner, men jeg kommer veldig fort i kontakt med folk. Folk knytter seg til meg veldig raskt og jeg får høre omtrent alt om gleder og sorger i livet deres. De har også vanskelig for å slippe taket i meg men det har en ulempe også. Jeg blir spist opp. Derfor jobber jeg ikke lenger som personlig assistent eller støttekontakt men vil heller jobbe med større grupper i blant kunne jeg ønske at jeg ikke hadde et så uskyldig og symptatisk vesen. Da hadde jeg også vært spart for mye som folk skal fortelle meg. Iblant ønsker man ikke å vite for mye heller Hmm, høres flott ut. Hvordan er du overfor folk da siden du tiltrekker deg dem som fluer... Kunne godt trenge noen tips igrunn! :-) 0 Siter
Gjest Maja 1000 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jeg er veldig kunstnerisk anlagt. Folk beundrer ofte maleriene mine og andre ting som jeg gjør (jeg selv kan ikke forstå at det skal være SÅ mye å beundre, selv om jeg vet at jeg har talent. Men kanskje jeg skaper ting med sjel? at selv om jeg ikke har de rette teknikkene inne så får folk en følelse av noe når de ser kunstverkene mine? jeg vet ikke. får høre det samme når jeg spiller piano også. Og jeg er ingen spesiell god pianist vil jeg si, kan ikke noter ordentlig god og har vanskelig for å forstå rytmer Men kanskje jeg tolker melodien på en måte folk liker mye rart gitt 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er vanvittig flink til å skyte. 0 Siter
Gjest Maja 1000 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hmm, høres flott ut. Hvordan er du overfor folk da siden du tiltrekker deg dem som fluer... Kunne godt trenge noen tips igrunn! :-) jeg har en veldig myk stemme når jeg prater med dem Sørger for å ikke avbryte dem. Stiller mest åpne spørsmål til dem, altså ikke ja/nei, spørsmål. forsøker å virke oppriktig interessert i hva de driver med, selv om noe ikke interesserer meg. Forsøker å ha et rolig stemmeleie hele tiden. men ellers er det veldig vanskelgi å gi råd slik, for alt er personavhengig. Vi er forskjellige som mennesker, vi kan ikke være anderledes enn vi er. Men det med å prøve å stille mest åpne spørsmål tror jeg er veldig nyttig. Få dem til å fortelle om seg selv. Vær gjerne personlig også, men pass at du ikke blir privat 0 Siter
Gjest Diktaren Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jeg er veldig kunstnerisk anlagt. Folk beundrer ofte maleriene mine og andre ting som jeg gjør (jeg selv kan ikke forstå at det skal være SÅ mye å beundre, selv om jeg vet at jeg har talent. Men kanskje jeg skaper ting med sjel? at selv om jeg ikke har de rette teknikkene inne så får folk en følelse av noe når de ser kunstverkene mine? jeg vet ikke. får høre det samme når jeg spiller piano også. Og jeg er ingen spesiell god pianist vil jeg si, kan ikke noter ordentlig god og har vanskelig for å forstå rytmer Men kanskje jeg tolker melodien på en måte folk liker mye rart gitt "Men kanskje jeg skaper ting med sjel? at selv om jeg ikke har de rette teknikkene inne så får folk en følelse av noe når de ser kunstverkene mine?" Akkurat den antagelsen tror jeg du har helt rett i. Det har mye med fargesans og særegenhet å gjøre. Perfeksjonisme tror jeg folk er drit lei av, vi vil ha noe orginalt og spessielt, ikke kopier av andre. 0 Siter
Gjest hvem skyter du da? Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er vanvittig flink til å skyte. ;-) 0 Siter
avtrykk Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg er flink til å skrive. Har skrevet dikt og sanger siden jeg var ganske liten. Ellers er jeg ganske flink til å tegne:-) 0 Siter
avtrykk Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jeg har en veldig myk stemme når jeg prater med dem Sørger for å ikke avbryte dem. Stiller mest åpne spørsmål til dem, altså ikke ja/nei, spørsmål. forsøker å virke oppriktig interessert i hva de driver med, selv om noe ikke interesserer meg. Forsøker å ha et rolig stemmeleie hele tiden. men ellers er det veldig vanskelgi å gi råd slik, for alt er personavhengig. Vi er forskjellige som mennesker, vi kan ikke være anderledes enn vi er. Men det med å prøve å stille mest åpne spørsmål tror jeg er veldig nyttig. Få dem til å fortelle om seg selv. Vær gjerne personlig også, men pass at du ikke blir privat Synes du det er en pest og en plage av og til, er det kanske lurt å ikke stille åpne spørsmål:-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tenkte mer på hobbyer eller ting man er kjempeflink i, ikke omsorgs og kontaktevner (men morsomt å høre om det også). litt evner til akvarellmaling. Hobbyfrisør 0 Siter
Gjest Maja 1000 Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Synes du det er en pest og en plage av og til, er det kanske lurt å ikke stille åpne spørsmål:-) jepp, du sier noe der. Verre med de andre engenskapene mine som folk tiltrekkes av " du ser jo så forferdelig snill ut, om nå skal du høre her".. bare jeg kommer inn døra til en bruker Kanskje jeg skal bruke maskara og tegne noen sinte øyebryn? 0 Siter
avtrykk Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jepp, du sier noe der. Verre med de andre engenskapene mine som folk tiltrekkes av " du ser jo så forferdelig snill ut, om nå skal du høre her".. bare jeg kommer inn døra til en bruker Kanskje jeg skal bruke maskara og tegne noen sinte øyebryn? He he. Det kan kanskje hjelpe det:-) Har det samme problemet. - Men har jeg lært meg å si NEIIIIII 0 Siter
keinstein Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg syns at humørløse folk er morsomme. Det er en nyttig evne. 0 Siter
org Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg tror selv jeg er en god lytter. Og at jeg er ganske god til å lære bort ting (det kommer rett og slett av at jeg er så korka at jeg må tenke gjennom alt på min egen måte, for å kunne forstå noe som helst. Og det er mulig at "min måte" fungerer for andre også). Dessuten er jeg litt flink til å ordlegge meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.