Gå til innhold

Har du noen spesielle evner eller anlegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror selv jeg er en god lytter. Og at jeg er ganske god til å lære bort ting (det kommer rett og slett av at jeg er så korka at jeg må tenke gjennom alt på min egen måte, for å kunne forstå noe som helst. Og det er mulig at "min måte" fungerer for andre også).

Dessuten er jeg litt flink til å ordlegge meg.

hehe Korka er et artig utrykk.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

3

• kaffepiken

3

• avtrykk

3

• org

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe Korka er et artig utrykk.

Ja, ikke sant? Det forteller rett og slett alt. *S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror jeg har en veldig rolig framtoning. Ser det på dyr og unger. De liker meg alltid med engang, selv om de er kjent for å være vriene mot folk de ikke kjenner.

Men det er jo ikke en evne jeg kan bruke til så jævla mye fornuftig.

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg er ikke utpreget flink til noe. Det eneste jeg vet jeg har av medfødte anlegg, er et godt gehør. Dessverre fikk jeg aldri muligheten til å utvikle mine evner i musikalsk retning fra barndommen av.

Jeg spiller et instrument, men jeg er ikke særlig flink teknisk, siden jeg for det meste er selvlært. Det lyder aldri bra nok i mine ører.

"Jeg spiller et instrument, men jeg er ikke særlig flink teknisk, siden jeg for det meste er selvlært. Det lyder aldri bra nok i mine ører."

Ofte er det vel sånn at de sjøllærte er dyktig teknisk, men ikke teoretisk.

Skrevet

Jeg er nok flinkere enn de fleste doler'ne til å munnavlese ;-)

Fra spøk til alvor:

Jeg er nok ganske diplomatisk og har evne til å "se" hvordan andre har det.

Skrevet

Jeg tenkte mer på hobbyer eller ting man er kjempeflink i, ikke omsorgs og kontaktevner (men morsomt å høre om det også).

Kreative evner vet jeg ikke engang hva er ;-)

Annonse

Skrevet

Jeg er spesielt god seksuelt og på tekstskriving. Skulle vært løssluppen forfatter under varmere himmelstrøk, antagelig.

Skrevet

Jeg har klisterhjerne på unyttige faktaopplysninger. Er en racer i TP, men ellers er det totalt unyttig bruk av "lagringsplass"...

Skrevet

"Jeg spiller et instrument, men jeg er ikke særlig flink teknisk, siden jeg for det meste er selvlært. Det lyder aldri bra nok i mine ører."

Ofte er det vel sånn at de sjøllærte er dyktig teknisk, men ikke teoretisk.

Jeg er ikke særlig flink til å spille etter noter.

Skrevet

Jeg tror jeg har en veldig rolig framtoning. Ser det på dyr og unger. De liker meg alltid med engang, selv om de er kjent for å være vriene mot folk de ikke kjenner.

"Men det er jo ikke en evne jeg kan bruke til så jævla mye fornuftig."

Du kan jo f.eks prøve deg som hestehvisker ;o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Høres ut som om du er en ypperlig kandidat til barnevakt eller lekeonkel :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Men det er jo ikke en evne jeg kan bruke til så jævla mye fornuftig."

Du kan jo f.eks prøve deg som hestehvisker ;o)

Der minnet du meg i hvert fall på en bok jeg må lese. :)

Annonse

Skrevet

Det kommer an på hva du mener med evner. Jeg er ikke ekstremt flink i noe, men det finnes noen ting jeg er en god del bedre enn gjennomsnittet i.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ikke spesielle evner eller anlegg i noe som er viktig.

Men jeg kan skryte av at jeg er svært god til å huske telefonnummer og bursdager.

Jeg husker bursdager til gamle klassekamerater som jeg ikke har noen kontakt med lenger.Men dette vet jo ikke de noe om.

Og så tør jeg påstå at jeg er tøffere i slalombakenn enn kvinnfolk flest. Jeg kunne nok ha blitt en god utforkjører om jeg hadde gått inn for det.

Jeg tror dette kommer av at mine foreldre dro meg mye med ut på ski i barndommen og der jeg vokste opp var det bratte fjell. Ikke akkurat som i Oslomarka.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har ikke spesielle evner eller anlegg i noe som er viktig.

Men jeg kan skryte av at jeg er svært god til å huske telefonnummer og bursdager.

Jeg husker bursdager til gamle klassekamerater som jeg ikke har noen kontakt med lenger.Men dette vet jo ikke de noe om.

Og så tør jeg påstå at jeg er tøffere i slalombakenn enn kvinnfolk flest. Jeg kunne nok ha blitt en god utforkjører om jeg hadde gått inn for det.

Jeg tror dette kommer av at mine foreldre dro meg mye med ut på ski i barndommen og der jeg vokste opp var det bratte fjell. Ikke akkurat som i Oslomarka.

Hm...vi er ganske like vi. Jeg går også rundt å husker bursdagene til gamle klassekamerater fra barneskolen. Noen ganger sender jeg en overraskende sms. (hvis jeg finner nummeret da) Så er jeg en råkjører i slalombakken.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hm...vi er ganske like vi. Jeg går også rundt å husker bursdagene til gamle klassekamerater fra barneskolen. Noen ganger sender jeg en overraskende sms. (hvis jeg finner nummeret da) Så er jeg en råkjører i slalombakken.

:)

Gjest for å ikke bli kjent igjen av en
Skrevet

Jeg er nok flinkere enn de fleste doler'ne til å munnavlese ;-)

Fra spøk til alvor:

Jeg er nok ganske diplomatisk og har evne til å "se" hvordan andre har det.

Jeg så noen ungdommer som snakket tegnspråk her en dag. Det fasinerte meg. Det var så vidt de bevegde på hendene. Synes de voksne jeg har sett har vært mer tydelige i bevegelsene. Er det forskjell på hvordan voksne "snakker" og ungdom. Har de slenguttrykk og lignende som de ungdommene som snakker med munnen?

Husker da jeg bodde i blokk. Da var vi nabo med noen døve. De pleide av og til å ha musikken kjempehøyt på for å kjenne bassen i gulvet.

Skrevet

Jeg er vanvittig flink til å skyte.

Da burde du lese diktet om den skyteglade mannen i Jakob Martin Strids bok "Mustafas kiosk", om han som bl.a. skjøt bilen tilbake til kambro silur, men som til slutt fikk jobb som ostehullsskyter "og det er en jobb han nyter"! ;-)

Skrevet

Jeg så noen ungdommer som snakket tegnspråk her en dag. Det fasinerte meg. Det var så vidt de bevegde på hendene. Synes de voksne jeg har sett har vært mer tydelige i bevegelsene. Er det forskjell på hvordan voksne "snakker" og ungdom. Har de slenguttrykk og lignende som de ungdommene som snakker med munnen?

Husker da jeg bodde i blokk. Da var vi nabo med noen døve. De pleide av og til å ha musikken kjempehøyt på for å kjenne bassen i gulvet.

Godt mulig de baksnakka deg ;-)

Hehe, bare tulla... men vi døve "hvisker" gjerne ved å bruke mindre håndbevegelser enn vanlig. Det blir vel litt som som med hørende som prater høyere i noen sammenhenger og lavere i andre. Vi døve gjør det ved større/mindre håndbevegelser.

And. det med musikken: Det er nok ikke slik at vi døve alltid er så stille som hørende skal ha det til ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...