Mrs. Wallace Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Da burde du lese diktet om den skyteglade mannen i Jakob Martin Strids bok "Mustafas kiosk", om han som bl.a. skjøt bilen tilbake til kambro silur, men som til slutt fikk jobb som ostehullsskyter "og det er en jobb han nyter"! ;-) Det er en av favorittene mine! ;o) Tror jeg kan hele "Mustafas kiosk" utenat. 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det er en av favorittene mine! ;o) Tror jeg kan hele "Mustafas kiosk" utenat. Ja, det er en herlig bok! :-) En av mine favoritter der er den med "Mine sokker gjør de merkeligste ting..." *he he* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 ;-) Folk som ikke klarer de første spørsmålene i vil du bli millionær, og bilførere som bremser først og blinker etterpå. 0 Siter
Dory Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg husker ansikter ekstremt godt. Kan også huske div middager som jeg har spitst, og hvilken dag osv. (Men det gjeder bare av og til da...) Men som sagt, ansikter fester seg, det er nesten litt slitsomt, hehe. Har ikke spesielt anlegg for realfag osv, føler meg litt dum der. (Og geografi). Men jeg er veldig snill og omteksom:) Mvh, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.