Gå til innhold

Har du noen spesielle evner eller anlegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da burde du lese diktet om den skyteglade mannen i Jakob Martin Strids bok "Mustafas kiosk", om han som bl.a. skjøt bilen tilbake til kambro silur, men som til slutt fikk jobb som ostehullsskyter "og det er en jobb han nyter"! ;-)

Det er en av favorittene mine! ;o)

Tror jeg kan hele "Mustafas kiosk" utenat.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

3

• kaffepiken

3

• avtrykk

3

• org

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er en av favorittene mine! ;o)

Tror jeg kan hele "Mustafas kiosk" utenat.

Ja, det er en herlig bok! :-)

En av mine favoritter der er den med "Mine sokker gjør de merkeligste ting..." *he he*

Skrevet

;-)

Folk som ikke klarer de første spørsmålene i vil du bli millionær, og bilførere som bremser først og blinker etterpå.

Skrevet

Jeg husker ansikter ekstremt godt. Kan også huske div middager som jeg har spitst, og hvilken dag osv. (Men det gjeder bare av og til da...)

Men som sagt, ansikter fester seg, det er nesten litt slitsomt, hehe.

Har ikke spesielt anlegg for realfag osv, føler meg litt dum der. (Og geografi). Men jeg er veldig snill og omteksom:)

Mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...