Gå til innhold

orgasmevansker... og størrelse..

Anbefalte innlegg

Har alldri greid å få orgasme uten å bruke vibrator, dusjen , eller mitt hemmelige leketøy, en elektrisk tannbørste.. å det er bare klitoris orgasmer jeg har hatt, bortsett fra viss jeg er med kjeresten min å vi har sex.. men da går det veldig lenge viss det går i det heletatt. har veldig lyst til å få en orgasme med mine engene hender.. men vet ikke hva jeg skal gjøre.. noen forslag???? gjerne g-punkt orgasmer.. vill oppleve det=) Åsså lurer jeg på hva er ca størrelse på en penis i aldre av 17 snart 18.. både lengde og ommkrets.. kjeresten tror han har så liten..=p

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217487-orgasmevansker-og-st%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tuppetuppelura

Vel ang. penis: Hvis den er stor nok for deg, så er den stor nok. Tror de aller fleste gutter er usikre ang. penisstørrelse, men så lenge den ligger innen normalområdet, så betyr egentlig ikke penisstørrelsen så mye for de fleste (noen har en fetish for store peniser, og DA betyr det selvsagt mye).

Sex handler jo om langt mere enn inn-ut-inn-ut

Har du aldri fått orgasme hvis han slikker deg heller?

Annonse

Gjest Signe Tur

Ikke alle som er så unge har orgasme sammen med kjæresten. Jeg var over 25, og jeg har enda ikke hatt g-punktsorgasme. Bruk tid og kos deg, men jeg ville ikke brukt tannbørste. Det virker som om du vil ALT på en gang og helst nå, men ta det litt rolig!

Vel ang. penis: Hvis den er stor nok for deg, så er den stor nok. Tror de aller fleste gutter er usikre ang. penisstørrelse, men så lenge den ligger innen normalområdet, så betyr egentlig ikke penisstørrelsen så mye for de fleste (noen har en fetish for store peniser, og DA betyr det selvsagt mye).

Sex handler jo om langt mere enn inn-ut-inn-ut

Har du aldri fått orgasme hvis han slikker deg heller?

Nei.. har alldri fått orgasme når han slikker meg.. =S hmm

Ikke alle som er så unge har orgasme sammen med kjæresten. Jeg var over 25, og jeg har enda ikke hatt g-punktsorgasme. Bruk tid og kos deg, men jeg ville ikke brukt tannbørste. Det virker som om du vil ALT på en gang og helst nå, men ta det litt rolig!

hvorfor ikke tannbørste?? =S kan det vere skadelig??

Forsett med dine orgasmer.

En finger eller to-masser

klitorisområdet- det blir nok

bra.

Ikke overstimuler klitoris

med annet( IKKE tannbørste)

Penis er ca 12 cm og lengre

15 cm 18- ingen er like.

Kos ivei .

hva mener du med overstimulere?? hmm.. kan det vere farlig med tannbørsten? tror du det gjør at jeg blir mindre "mottagelig" for midere ting?? liksom som fingre eller en tunge kansje.. altså siden tannbørsten er ganske "hard" viss du skjønner..

hva mener du med overstimulere?? hmm.. kan det vere farlig med tannbørsten? tror du det gjør at jeg blir mindre "mottagelig" for midere ting?? liksom som fingre eller en tunge kansje.. altså siden tannbørsten er ganske "hard" viss du skjønner..

Det er manges erfaring, inkludert min. Vibratorer, dusjstrålen o.l. kan gjøre det vanskeligere å komme med lettere stimulans. Men man kan lære seg det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...