Gå til innhold

Muslimer overtar Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike påstander har hele tiden vært avfeid som det reneste rør.

Nå bekreftes det som alle med åpne øyne, hele tiden har sett:

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article1209423.ece

Et sted mellom 2050 og 2100 vil etniske nordmenn være en minoritet her i landet.

Størsteparten av innvandrerne er muslimer, og Norge vil altså trolig ha en muslimsk majoritet innenfor samme periode (noe justert for innvandring av ikke-muslimer).

Dette skjer uten noen form for demokratiske prosesser.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

9

• keinstein

5

• favn

4

• org

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har i grunnen aldri tenkt over dette, men det var skremmende lesning. Tviler på det er mange som ønsker en slik utvikling.

Skrevet

Tull og propaganda. Og hvis så var, hva hadde det hatt å si?

Gjest vil ikke dermed si at jeg er rasist
Skrevet

Skitprat.

Ja, man kan fortsette å ha skylappene på så lenge at det faktisk er for sent. Men vi lever vel kanskje ikke på midten eller slutten av dette århundret uansett...?

Jeg synes uansett at dette er skremmende, enten jeg lever eller ei når det skjer. Og håper noen tar ansvar for at mine etterkommere ikke skal vokse opp som en minoritet i "sitt" eget hjemland.

Skrevet

Å det spørr du om!!!???

Skrevet

Å det spørr du om!!!???

Ja, det spør jeg om.

Jeg kjenner flere muslimer. Verdens koseligste folk.

Men de er ikke fanatiske. Fanatisme er farlig, både i den muslimske verden og i den norske verden.

Skrevet

Det vil ikke skje.

Som alle på forumet vet er det fler og fler trygdesnyltere blandt nordmenn, og imtrent alle muslimer er det.

Når det da er 7 millioner innbyggere i norge (4 'etnisk etniske' nordmenn) vil kun 100.000 være i jobb - 90.000 i offentlig forvaltning og 10.000 i privat næringsliv.

Av 3 millioner innvandrere jobber 100.000 som taxisjåfører og 100.000 i kebabsjapper.

Da er det 2.8 millioner trygdesnyltende innvandrere+ 3.9 millioner trygdesnyltende nordmenn (inkl pensjonister og barn).

For å oprettholde penger til å ta taxi til kebabsjappene og lage nye regler for trygdesystemet, pøser man inn oljemiliardene.

Dette fører til en liten boost i innvandringen som fort spiser opp restene av reservene (russerene har for lengst forsynt seg av oljelagrene i nord, mens vi pjatter om det dør noen fugl eller ikke)

De 10.000 i privat sektor sier 'so long and thanks for all the fish' og drar sin vei.

De i offentlig forvaltning innfører 6 minuttersdagen, som pussig nok er akkurat lenge nok til en kjapp kaffekopp.

og voila- slik endte epoken om Norge.

Q.E.D

Skrevet

Det er greit nok å ønske seg et muslimsk samfunn. Vi har ulike syn på hvordan samfunnet bør utvikle seg.

Men synes du ikke at en slik utvikling i det minste burde vært gjenstand for en folkeavstemning, eller i det minste gjøres til valgkampsak i et stortingsvalg?

Skrevet

Det er greit nok å ønske seg et muslimsk samfunn. Vi har ulike syn på hvordan samfunnet bør utvikle seg.

Men synes du ikke at en slik utvikling i det minste burde vært gjenstand for en folkeavstemning, eller i det minste gjøres til valgkampsak i et stortingsvalg?

"Men synes du ikke at en slik utvikling i det minste burde vært gjenstand for en folkeavstemning, eller i det minste gjøres til valgkampsak i et stortingsvalg?"

Jo, for så vidt. Men det lar seg vanskelig gjøre, vil jeg tro. Man stemmer ikke over andre utviklingstrekk heller (kommer ikke på noen passende eksempler dessverre).

Skrevet

Ja, det spør jeg om.

Jeg kjenner flere muslimer. Verdens koseligste folk.

Men de er ikke fanatiske. Fanatisme er farlig, både i den muslimske verden og i den norske verden.

Er helt enig med deg i at muslimer kan være koselige mennesker, og at fantakiere finnes i alle verdner.

Men jeg ser ikke for meg at det vil være positivt at nordmenn er en minoritet i Norge. Etter mitt syn finnes det såpass mange ekstremister innen denne religionen, at det danner seg for meg et skremmende bilde av hvem som vil komme til makten hvis tilfelle dette skulle skje. Tviler sterkt på at det er noen av de koselige muslimene jeg eller du kjenner.

Skrevet

Man stemmer vel på partier som har varierende syn på politikk ?

Skrevet

Man stemmer vel på partier som har varierende syn på politikk ?

Joda, hvis man kunne føre en åpen og fri diskusjon om denne utviklingen, ville det være greit nok.

Så langt har det ikke vært mulig. Ethvert forsøk på å bringe slikt på bane, har uten videre blitt avfeid som ekstremisme, tøv eller rasisme.

Nå som scenariene blir ganske så sannsynlige og dokumenterte, får jeg håpe at rikspolitikerne skjønner at vi her snakker om en sak av veldig store dimensjoner, og gir saken oppmerksomhet deretter.

Og da tenker jeg ikke bare på FrP, som sikkert kommer til å bruke disse tallene og de siste dagers hendelser for det det er verdt.

Skrevet

Det "bekfreftes" altså, med stor usikkerhet knyttet til tallene...?

Jeg skal ikke komme med den åpenbare parallelen til hvordan man vha. lineær prograsjonsanalyse kan se at folk i år 3000 (fortrinnsvis rekrutter i militæret) vil måtte ha en gjennomsnittshøyde på litt over fire meter (eller det gjorde jeg jo nettopp).

Det hadde _kanskje_ vært mulig å forholde seg seriøst til deg hvis du hadde evnet å fremlegge og evt. diskutere ting uten denne gjennomlysende ekstremismen hele tiden. Det er mange, også folk som absolutt ikke har noe til felles med slike som deg, som ser dette og som også er bekymret over _mulige_ konsekvenser av dette.

Og jada, grip(p) - nå kommer du nok med et eller annet forsøk på "argumenter" som går på pille-humor eler noe i den duren. Eller - muligens ikke, fordi det har bltt forutsagt her. Og nei, jeg vet selvfølgelig at du heller ikke tar meg seriøst. Men forskjellen er at jeg har ikke behov for det, all den tid jeg ikke bruker 90% av mine skrevne bokstaver på å ralle og syte om hvor dumme, idiotiske, forederske etc. alle andre som ikke ser det du "ser" er.

"............................................"

Skrevet

Joda, hvis man kunne føre en åpen og fri diskusjon om denne utviklingen, ville det være greit nok.

Så langt har det ikke vært mulig. Ethvert forsøk på å bringe slikt på bane, har uten videre blitt avfeid som ekstremisme, tøv eller rasisme.

Nå som scenariene blir ganske så sannsynlige og dokumenterte, får jeg håpe at rikspolitikerne skjønner at vi her snakker om en sak av veldig store dimensjoner, og gir saken oppmerksomhet deretter.

Og da tenker jeg ikke bare på FrP, som sikkert kommer til å bruke disse tallene og de siste dagers hendelser for det det er verdt.

"Ethvert forsøk på å bringe slikt på bane, har uten videre blitt avfeid som ekstremisme, tøv eller rasisme"

DET har du rett i - og det er synd. Men de som roper høyest er, desverre, ekstremistene.

Skrevet

Er helt enig med deg i at muslimer kan være koselige mennesker, og at fantakiere finnes i alle verdner.

Men jeg ser ikke for meg at det vil være positivt at nordmenn er en minoritet i Norge. Etter mitt syn finnes det såpass mange ekstremister innen denne religionen, at det danner seg for meg et skremmende bilde av hvem som vil komme til makten hvis tilfelle dette skulle skje. Tviler sterkt på at det er noen av de koselige muslimene jeg eller du kjenner.

"Men jeg ser ikke for meg at det vil være positivt at nordmenn er en minoritet i Norge."

Ep-ep-epp-epp...det du mener å si er vel at du ikke vil at _hvite_ skal være færre enn mørke? Eller at _muslimer_ (hvorav mange millioner er like hvite som oss, forøvrig) skal være i flertall over "kristne"? Tilfeldigvis så er Ali Akhbar Kebab på hjørnet like norsk som f.eks jeg er, på papiret, iom. at han er norsk statsborger. Selv ikke hagen og hedstrøm har turt å komme med påstander om at norske statsborgere skal sortere under "innvandrere" eller "utlendinger".

Skrevet

Blir du ikke deprimert av å kun tenke på slikt?

Tjo og hei!! Livet er hærlig :-))

Skrevet

"Men jeg ser ikke for meg at det vil være positivt at nordmenn er en minoritet i Norge."

Ep-ep-epp-epp...det du mener å si er vel at du ikke vil at _hvite_ skal være færre enn mørke? Eller at _muslimer_ (hvorav mange millioner er like hvite som oss, forøvrig) skal være i flertall over "kristne"? Tilfeldigvis så er Ali Akhbar Kebab på hjørnet like norsk som f.eks jeg er, på papiret, iom. at han er norsk statsborger. Selv ikke hagen og hedstrøm har turt å komme med påstander om at norske statsborgere skal sortere under "innvandrere" eller "utlendinger".

"det du mener å si er vel at du ikke vil at _hvite_ skal være færre enn mørke? Eller at _muslimer_ (hvorav mange millioner er like hvite som oss, forøvrig) skal være i flertall over "kristne"?"

Det jeg mener å si er at jeg er redd for at muslimer skal styre det landet mine etterfølgere skal bo i. Om det er hvite, røde, grønne, sorte eller rosa muslimer spiller ingen rolle. Skal være den første til å innrømme at jeg vet svært lite om den muslimske tro, men ser for meg scenariet som meget skremmende....

Kan også tilføye at jeg ville synes det var minst like skremmende om en religion som f eks "livets kilde" skulle stå for makten.

amerikafareren
Skrevet

Ja, man kan fortsette å ha skylappene på så lenge at det faktisk er for sent. Men vi lever vel kanskje ikke på midten eller slutten av dette århundret uansett...?

Jeg synes uansett at dette er skremmende, enten jeg lever eller ei når det skjer. Og håper noen tar ansvar for at mine etterkommere ikke skal vokse opp som en minoritet i "sitt" eget hjemland.

Hvor lenge skal jeg bo i et land for å se på det som "mitt" eget hjemland? Fire eller fire hundre generasjoner?

Du skremmer meg med ditt snevre syn på hva som er nordmenn og hva som er "mitt" hjemland. Tenk deg hvis dine etterkommere flytter til et annet land (det råder ikke du over), da håper du vel at de blir minoritet i mange generasjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...