Gå til innhold

Hvorfor ikke fortelle om doling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, inspirert av tråden om sære interesser lenger ned:

Jeg forteller ikke mange at jeg doler. Hvorfor ikke? Det er da virkelig ikke noe å skjemmes over det?

Forteller du det til andre, og hvorfor/ hvorfor ikke?

Skrevet

Nei det forteller jeg ikke for da er det bare å gå hit og lese seg frem til hvilket nick jeg bruker og deretter finne ut litt for mye om meg og mine.

Skrevet

Nei det forteller jeg ikke for da er det bare å gå hit og lese seg frem til hvilket nick jeg bruker og deretter finne ut litt for mye om meg og mine.

Tja, jeg tror jeg hadde fått problemer med å lese meg til nicket til folk. Man legger jo ikke ut i det vide og brede, som er lett gjenkjennelig?

Skrevet

Svarer det samme som midia her.

Skrevet

Jeg har aldri blitt spurt hva jeg gjør på nettet av folk utenfra. Jeg ville nok holdt denne dol-verden for meg selv.

Skrevet

Tja, jeg tror jeg hadde fått problemer med å lese meg til nicket til folk. Man legger jo ikke ut i det vide og brede, som er lett gjenkjennelig?

"Man legger jo ikke ut i det vide og brede, som er lett gjenkjennelig?"

Det kan da hende en gjør? Hvis man f.eks skriver om spesifikke problemer med eller i forhold til familiemedlemmer, type arb. plass etc., så er jo det ting folk en kjenner også gjerne har en anelse om. Og hvis de vet at du er her, så er det fullt mulig (hvis man er ihverdig og interessert nok, selvfølgelig) å "finne" vedkommende her inne. Jeg har sett flere tilfeller av folk som sier at ingen de kjenner vet at de skriver her, fordi problemstillingene etc. kan være så spesifikke/spesielle at de kan risikere å bli gjenkjent.

"..........................................."

Skrevet

Jeg tror svigerfaren min er overbevist om at jeg er hypokonder siden jeg pleier å være inne på Doktor Online ;-)

Skrevet

"Man legger jo ikke ut i det vide og brede, som er lett gjenkjennelig?"

Det kan da hende en gjør? Hvis man f.eks skriver om spesifikke problemer med eller i forhold til familiemedlemmer, type arb. plass etc., så er jo det ting folk en kjenner også gjerne har en anelse om. Og hvis de vet at du er her, så er det fullt mulig (hvis man er ihverdig og interessert nok, selvfølgelig) å "finne" vedkommende her inne. Jeg har sett flere tilfeller av folk som sier at ingen de kjenner vet at de skriver her, fordi problemstillingene etc. kan være så spesifikke/spesielle at de kan risikere å bli gjenkjent.

"..........................................."

Joda, jeg ser jo poenget ditt, og sier meg enig.

Skrevet

Nei, jeg forteller det ikke til noen. Jeg er da ingen nerd, og vil ikke at folk skal tro det heller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja. Navnet på forumet, kanskje? Folk flest vil assosiere det med sykdom.

Dette er det eneste forumet jeg er på hvor ingen venner og kjente leser (i hvert fall som jeg vet om).

Eller... nå lyver jeg. Enkelte her inne har faktisk blitt venner og kjente. Men ingen av mine opprinnelige venner og kjente leser her inne. Så vidt jeg vet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Naomi.

Hadde vært kult å feid over ei som David Bowie har vært bortpå.

Skrevet

Naomi.

Har Bowie vært bortpå Naomi?

Skrevet

Enig med midia ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har Bowie vært bortpå Naomi?

Var ikke de gift da?

Eller roter jeg nå? Kanskje det var hun andre av de to eldre negressemodellene jeg tenkte på.

Men selv om jeg tok feil ville jeg fortsatt valgt Naomi.

Tar jeg ikke helt feil har Kristian Valen vært bortpå Tyra, og ikke faen om jeg ville vært et sted den skapningen der har vært.

Skrevet

Naomi.

Du tenker på Iman, kona hans. Hun heter vel Iman Bowie nå?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du tenker på Iman, kona hans. Hun heter vel Iman Bowie nå?

Stemmer, det.

Men nå lurer jeg litt på hvorfor jeg postet svaret mitt i denne tråden.

Gjest middjaa
Skrevet

pga navnet www.doktoronline.no

doktor online...

helsegreier...

ikke helt sosialt akseptert overalt, mange driter seff i det, å være på en helse og doktor side.

Litt rart at så mye handler om helt andre ting forresten=)

Skrevet

Stemmer, det.

Men nå lurer jeg litt på hvorfor jeg postet svaret mitt i denne tråden.

Jeg skjønte du hadde blingsa litt, ja ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det spm har jeg tenkt på mange ganger!

Jeg har møtt flere fra dol og må si jeg har hatt litt vanskeligheter med å forklare bekjentskapet til andre ;O)

Jeg er på andre forum også. Det ene er med navn & bilde og full pakke. Det blir skrevet mye av det samme.. Men det forumet vet "alle" at jeg henger på..

Merkelig =)

Skrevet

Var ikke de gift da?

Eller roter jeg nå? Kanskje det var hun andre av de to eldre negressemodellene jeg tenkte på.

Men selv om jeg tok feil ville jeg fortsatt valgt Naomi.

Tar jeg ikke helt feil har Kristian Valen vært bortpå Tyra, og ikke faen om jeg ville vært et sted den skapningen der har vært.

Du tenker på Iman, du vettu.

Har Kristian Valen vært bortpå Tyra? Hyyyyl. Hvordan får han draget disse flotte damene? Partydop?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...