Gå til innhold

Hvorfor ikke fortelle om doling?

Anbefalte innlegg

Gjest The artist formerly known as Serafia ;)
Skrevet

Stemmer, det.

Men nå lurer jeg litt på hvorfor jeg postet svaret mitt i denne tråden.

Jeg begynte plusselig å lure - er du den samme SDD som en gang i tiden het SierDuDet? Eller er det bare samme forkortelse?

*Guri meg, man kommer utav det når man ikke har dolet på en stund!*

skorpionfisken
Skrevet

Nei jeg sier ikke noe. Da må jeg jo også forklare hva DOL er, hvorfor det er moro å være her og hva vi skriver om. Det er ikke samme stemninga når man forteller om det, man må på en måte ha vært her for å skjønne hva det handler om. Og så føler jeg meg litt datadum som holder til på en plass hvor man kanskje må vente et halvt døgn på svar på et innlegg, fordi motdebattanten gjør noe helt annet. Det er da myyyye kjappere å bruke MSN sier min pode og himler med øynene.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei jeg sier ikke noe. Da må jeg jo også forklare hva DOL er, hvorfor det er moro å være her og hva vi skriver om. Det er ikke samme stemninga når man forteller om det, man må på en måte ha vært her for å skjønne hva det handler om. Og så føler jeg meg litt datadum som holder til på en plass hvor man kanskje må vente et halvt døgn på svar på et innlegg, fordi motdebattanten gjør noe helt annet. Det er da myyyye kjappere å bruke MSN sier min pode og himler med øynene.

"Og så føler jeg meg litt datadum som holder til på en plass hvor man kanskje må vente et halvt døgn på svar på et innlegg, fordi motdebattanten gjør noe helt annet."

Men fordelen med det er jo nettopp at du kan poste dine argument selv om motdebattanten gjør noe helt annet :-)

Du er ikke avhengig av at den andre er på msn akkurat når det passer for deg også.

Det er jo moro å kunne fortsette diskusjonen et døgn etter også!

Skrevet

"Og så føler jeg meg litt datadum som holder til på en plass hvor man kanskje må vente et halvt døgn på svar på et innlegg, fordi motdebattanten gjør noe helt annet."

Men fordelen med det er jo nettopp at du kan poste dine argument selv om motdebattanten gjør noe helt annet :-)

Du er ikke avhengig av at den andre er på msn akkurat når det passer for deg også.

Det er jo moro å kunne fortsette diskusjonen et døgn etter også!

Jeg liker dette med DOL veldig godt jeg! MSN er litt såpnn fort i farta, og man får ikke anledning til å skrive lengre innlegg etc. Synes det fort blir mye blabla bla

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg liker dette med DOL veldig godt jeg! MSN er litt såpnn fort i farta, og man får ikke anledning til å skrive lengre innlegg etc. Synes det fort blir mye blabla bla

Enig, msn og dol fungerer på ulike måter og har hver sine sterke sider.

På msn vet du hvem du chatter med, på dol er det alltid spennende å se hvem man finner i [svar til meg]. Akkurat nå var det du moran - koselig :-)

Jeg prøvde akkurat å fortelle "hemmelig anonym" hvorfor vi ikke bare er på msn, håper det kom godt nok frem...

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2969421

Skrevet

Jeg forteller ikke til noen i RL at jeg er på DOL. Grunnen er at jeg ikke vil lokke de hit, slik at de kan gjenkjenne meg. DOL er for meg et sted hvor jeg kan ta opp problemer og spørre om ting jeg ikke tør spørre venner i RL om. Derfor vil jeg ikke sette pris på å bli gjenkjent her.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg forteller ikke til noen i RL at jeg er på DOL. Grunnen er at jeg ikke vil lokke de hit, slik at de kan gjenkjenne meg. DOL er for meg et sted hvor jeg kan ta opp problemer og spørre om ting jeg ikke tør spørre venner i RL om. Derfor vil jeg ikke sette pris på å bli gjenkjent her.

Akkurat samme grunnen som jeg har :)

Skrevet

Naomi.

Hadde vært kult å feid over ei som David Bowie har vært bortpå.

Hæ?

Skrevet

Jeg har vel ikke sagt det til så mange heller, helt til flyfly sto på kjøkkenet mitt sammen med en tre-fire andre og det ultimate spørsmålet tydeligvis hadde kommet opp: 'Hvor traff dere hverandre?'

'I en mattråd på dol'...

Skrevet

Av samme grunner som andre nevner.

For det første er navnet litt teit, folk tror sikkert jeg er veldig opptatt av sykdom og denslags hvis jeg sier jeg henger på Doktor Online.

Og hvis jeg sier at jeg er her, så vil jo folk også kunne gå inn hit og kjenne meg igjen, kanskje. Jeg diskuterer jo sensitive ting iblant som jeg ikke ønsker å diskutere med vennene mine.

Skrevet

Enig, msn og dol fungerer på ulike måter og har hver sine sterke sider.

På msn vet du hvem du chatter med, på dol er det alltid spennende å se hvem man finner i [svar til meg]. Akkurat nå var det du moran - koselig :-)

Jeg prøvde akkurat å fortelle "hemmelig anonym" hvorfor vi ikke bare er på msn, håper det kom godt nok frem...

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2969421

Mange gode poenger der! :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Mange gode poenger der! :-)

Takk :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hæ?

Hehe, var litt rask i vendingene i går, og svarte i feil tråd. :)

Skrevet

Hehe, var litt rask i vendingene i går, og svarte i feil tråd. :)

Hehe, OK.

Gjest sirikat
Skrevet

Fordi det er for mange særinger her til at man vil identifiseres med slike... Hvor mange ville du egentliv møtt i virkeligheten? Ikke mange tipper jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...