Gå til innhold

hva er ditt favoritt utsagn?

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

4

• nanna

3

• Gyda

2

• org

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Hvorfor gjøre i morgen det du kan gjøre idag!"

Må slenge på mottoet til mannen min også: "Hvorfor gjøre idag det du kan gjøre imorgen!"

Hehe, nå så jeg for meg et bilde der du står med pisken over mannen din som gjemmer seg bar avisen :-)

Hvordan går det videre? Får han deg ned i godstolen, eller blir det han som må opp og delta i dagens gjøremål?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Godt påbegynt er halvt ferdig.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Alt går!"

He,he, det hadde jeg som motto så lenge jeg var singel.

Nå er det lettere å spørre min kjære hvis det er noe jeg skal ha gjort som jeg ikke kan, i stedet for å prøve først selv.

(Nåja, ikke alltid, men du ser vel poenget mitt...)

Skrevet

Det er håp så lenge liket fiser ;o)

Eller min variant:

Det er håp så lenge det lysegrønne liket fiser :-))

Skrevet

Eller min variant:

Det er håp så lenge det lysegrønne liket fiser :-))

He he!

fei1365380229
Skrevet

En alene kan ingenting gjøre.

*sier hundretusener*

Gjest LucySky
Skrevet

En alene kan ingenting gjøre.

*sier hundretusener*

Re. det ordner seg for snille jenter.

Her har det skjedd noe med det oprinnelige utsagnet:

"Good girls go to heaven. Bad girls go everywhere!"

Skrevet

Sa reven, han ble flådd!

Sa bjørnen, og ble flådd - har jeg lært.

Skrevet

Sa bjørnen, og ble flådd - har jeg lært.

Flisespikker ;o)

Skrevet

Hehe, nå så jeg for meg et bilde der du står med pisken over mannen din som gjemmer seg bar avisen :-)

Hvordan går det videre? Får han deg ned i godstolen, eller blir det han som må opp og delta i dagens gjøremål?

Vel, pisken har jeg gitt opp ;-)

Forå overleve må vi ha faste rutiner på ting, som f.eks. fast dag i uka til ukevask e.l. Når det dessuten hoper seg opp med ting han skal gjøre, så er det like greit å lage en liste og sette deadline et stykke fram i tid. Da får han iallefall gjort det siste timen før deadlinen går ut *ler*

Men altså, han er ikke lat. Det er bare det at han er en smule distre og har tusen jern i ilden på en gang. Vi er heldigvis enige i "metodene" som får samlivet til å funke, så det er ikke snakk om sjefing fra min side. Godt er det ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vel, pisken har jeg gitt opp ;-)

Forå overleve må vi ha faste rutiner på ting, som f.eks. fast dag i uka til ukevask e.l. Når det dessuten hoper seg opp med ting han skal gjøre, så er det like greit å lage en liste og sette deadline et stykke fram i tid. Da får han iallefall gjort det siste timen før deadlinen går ut *ler*

Men altså, han er ikke lat. Det er bare det at han er en smule distre og har tusen jern i ilden på en gang. Vi er heldigvis enige i "metodene" som får samlivet til å funke, så det er ikke snakk om sjefing fra min side. Godt er det ;-)

Da høres det ut som om dere har funnet gode løsninger som fungerer, selv om det i utgangspunktet virket litt vanskelig :-)

Skrevet

Da høres det ut som om dere har funnet gode løsninger som fungerer, selv om det i utgangspunktet virket litt vanskelig :-)

Det kan du nok ha rett i, ja ;-)

Men nå har det gått 18 år og det meste går knirkefritt :-)

Skrevet

Det finns flere løsninger enn problemer (på en god dag)

Dette går ikke bra (på en dårlig dag)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det kan du nok ha rett i, ja ;-)

Men nå har det gått 18 år og det meste går knirkefritt :-)

:-)

Godt å høre, solskinnshistorier liker vi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...