Gyda Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 He,he, det hadde jeg som motto så lenge jeg var singel. Nå er det lettere å spørre min kjære hvis det er noe jeg skal ha gjort som jeg ikke kan, i stedet for å prøve først selv. (Nåja, ikke alltid, men du ser vel poenget mitt...) Hehe! Ikke vanskelig å se det poenget der, nei. 0 Siter
muriel Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det er håp så lenge liket fiser ;o) Åh, fy faen!!! ) 0 Siter
muriel Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 "Alt som er gjort,er gjort. Alt som er gjort, er godt." (sagt i et trøstende tonefall til meg selv,som regel når jeg gjør husarbeid) 0 Siter
Gine S Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 I gamledager var det: "Det er håpløst, og vi gir oss ikke" Nå er jeg mer over på en rekke utsagn av typen: "Det går, det!" "Det ordnar sig - det gjør det alltid, ja det løser seg - det fixar seg til slutt!" 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 I gamledager var det: "Det er håpløst, og vi gir oss ikke" Nå er jeg mer over på en rekke utsagn av typen: "Det går, det!" "Det ordnar sig - det gjør det alltid, ja det løser seg - det fixar seg til slutt!" Fint å være optimistisk ja Det ordner seg for snille jenter 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 "Suksess er summen av små anstrengelser-gjentatt dag ut og dag inn." (Robert Collier) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.