nanna Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg leter etter ny inspirasjon. Liker godt Settlers-serien og Carcassonne-spillene. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 et kryssordspill med terninger. man lager flest mulig ord mens tida flyr. Kommer ikke på hva det heter i farta 0 Siter
citoyen Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Game of Thrones er min favoritt i strategi-sjangeren. Junta har jeg også spilt mye. Nå for tiden går det mest i Munchkin. 0 Siter
nanna Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 et kryssordspill med terninger. man lager flest mulig ord mens tida flyr. Kommer ikke på hva det heter i farta Letra-Mix? Det har jeg! 0 Siter
nanna Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 Game of Thrones er min favoritt i strategi-sjangeren. Junta har jeg også spilt mye. Nå for tiden går det mest i Munchkin. Hm. Må sjekkes opp. http://www.spillskrinet.no er min venn. 0 Siter
citoyen Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Hm. Må sjekkes opp. http://www.spillskrinet.no er min venn. http://www.brettspill.no/ er et fint sted å finne anmeldelser 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Letra-Mix? Det har jeg! Yes! Kjempemorro det der 0 Siter
favn Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Kunnskapssspill. Og på ferie har jeg deltatt i nervepirrende ludo-turneringer. Fint for de andre at jeg er en god taper og megleren i familien. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Kunnskapssspill. Og på ferie har jeg deltatt i nervepirrende ludo-turneringer. Fint for de andre at jeg er en god taper og megleren i familien. Helt utenfor linja egentlig. Min første tanke var det flørtespillet mennesker har seg i mellom når de er ute på byen og ikke alle er single. Beklager, men kunne ikke la være. 0 Siter
snø Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Risk :-) Eller forresten, Jawbreaker på mannes mobil er definitivt favoritten for tiden. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Helt utenfor linja egentlig. Min første tanke var det flørtespillet mennesker har seg i mellom når de er ute på byen og ikke alle er single. Beklager, men kunne ikke la være. Sorry,Den havna feil, skulle egentlig opp som svar til nanna. Har kommet hjem fra nattevakt og er trøtt 0 Siter
favn Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Sorry,Den havna feil, skulle egentlig opp som svar til nanna. Har kommet hjem fra nattevakt og er trøtt Og jeg som trodde du var i flørtehjørnet. Jaja. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Backgammon og TP. Passport er også artig. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Data/konsoll-spill eller annet? PC: NHL200x, Civilization og Enemy Territory. Annet: Poker (Texas Hold'em), Axis & Allies. "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.