Gå til innhold

Hva er ditt favorittspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter ny inspirasjon. Liker godt Settlers-serien og Carcassonne-spillene.

Fortsetter under...

Skrevet

et kryssordspill med terninger. man lager flest mulig ord mens tida flyr. Kommer ikke på hva det heter i farta :)

Skrevet

Game of Thrones er min favoritt i strategi-sjangeren. Junta har jeg også spilt mye. Nå for tiden går det mest i Munchkin.

Skrevet

et kryssordspill med terninger. man lager flest mulig ord mens tida flyr. Kommer ikke på hva det heter i farta :)

Letra-Mix? Det har jeg!

Skrevet

Game of Thrones er min favoritt i strategi-sjangeren. Junta har jeg også spilt mye. Nå for tiden går det mest i Munchkin.

Hm. Må sjekkes opp. http://www.spillskrinet.no er min venn.

Annonse

Skrevet

Kunnskapssspill.

Og på ferie har jeg deltatt i nervepirrende ludo-turneringer. Fint for de andre at jeg er en god taper og megleren i familien.

Annonse

Skrevet

Kunnskapssspill.

Og på ferie har jeg deltatt i nervepirrende ludo-turneringer. Fint for de andre at jeg er en god taper og megleren i familien.

Helt utenfor linja egentlig. Min første tanke var det flørtespillet mennesker har seg i mellom når de er ute på byen og ikke alle er single.

Beklager, men kunne ikke la være.

Skrevet

Risk :-)

Eller forresten, Jawbreaker på mannes mobil er definitivt favoritten for tiden.

Skrevet

Helt utenfor linja egentlig. Min første tanke var det flørtespillet mennesker har seg i mellom når de er ute på byen og ikke alle er single.

Beklager, men kunne ikke la være.

Sorry,Den havna feil, skulle egentlig opp som svar til nanna.

Har kommet hjem fra nattevakt og er trøtt

Skrevet

Sorry,Den havna feil, skulle egentlig opp som svar til nanna.

Har kommet hjem fra nattevakt og er trøtt

Og jeg som trodde du var i flørtehjørnet. Jaja.

:)

Skrevet

Data/konsoll-spill eller annet?

PC: NHL200x, Civilization og Enemy Territory.

Annet: Poker (Texas Hold'em), Axis & Allies.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...