Gå til innhold

Ekskona har de kreative regskapsbøkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som den pertentlige kvinne hun er, har hun sørget for kopier av hans doble bøker i 8 år. Vekktransportert i største hemmelighet til et sikkert sted hos hennes elsker.

Bøkene er nå et forhandlingsmoment.

Spørmålet er i hvilken grad han er skyldig i skatteunndragelse når hun har ført bøkene og hjupet han fullt ut med full innsikrt og viten.

Det er artig å vite hvordan fordeling av skatt skal forefå og hvorm mye skatt og straffeskatt som ska betales.

skorpionfisken
Skrevet

Hæ?

Skjønner ikke at han forhandler om bøkene når det er hun som har ført dem. Han ble lurt, det kan man vel fort med en god advokat få overbevist retten om, så da må hun betale ham erstatning for å ha lurt ham, firmaet hans og skattemyndighetene.

Skrevet

Er det hun som har ført bøkene er det jo hun som sitter i baret.

Skrevet

Er det hun som har ført bøkene er det jo hun som sitter i baret.

He-he - det ligger noe vesentlig i det tror jeg.

Det å være gift er ikke noe å spøke med. Fullt mulig å gifte seg inn i kjeltringfortagender, og når regninga kommer, må begge være med å betale. Jeg tipper hun skal ha god dokumentasjon på at hun ikke hadde noe med med det å gjøre. Dessverre er det slik at bare det å ikke rapportere inn noe man vet er kriminelt, fører ofte til medskyldighet. At hun holder det tilbake kan bli utpressing I TILLEGG til ansvaret hun har fra før. Noen tror merkelig nok at det fritt fram for utpressing hvis de har noe på noen.

Skrevet

Hæ?

Skjønner ikke at han forhandler om bøkene når det er hun som har ført dem. Han ble lurt, det kan man vel fort med en god advokat få overbevist retten om, så da må hun betale ham erstatning for å ha lurt ham, firmaet hans og skattemyndighetene.

I hvert fall vil hun etter min mening måtte ta ganske mye av smellen. Hun har nytt godt av pengene, har organisert papirer og hatt full innsikt.

Hvis jeg var henne, ville jeg sneket meg stille rundt på gummisåler i 10 år tl.

*tastaturet mitt tar kvelden, bokstaver forsvinner på mysisk vis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...