Gå til innhold

Skitur alene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til og gå på ski..!

Rart om jeg tar en liten skitur alene?

Føles litt sånn som og gå på kino aleine? Blir vel STIRRA ihjel!! har jo bare olabukser også.. lol ;)

Skrevet

Jeg har dritlyst til å kjøre slalom, men ingen vil være med!

Har prøvd å se for meg selv alene i bakken, men nei..

Kanskje foreslå skidag på jobben?

Gjest staedtler
Skrevet

Øøhh... Hva i all verden er rart med å gå på ski aleine?! Ok, olabuksa di vil nok fange folks oppmerksomhet, men å gå aleine på ski.. Hørt på makan.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er da mange som går på ski alene.

Jeg synes ikke engang det er spesielt å gå på kino alene. Er det en sær film jeg vil se, en film jeg vet kompiser ikke vil se eller bare kommer til å klage over så fort filmen er ferdig, går jeg alene.

Snakker jo ikke under filmen uansett.

Skrevet

Jeg går ofte på ski alene, det er deilig synes jeg. Nyter naturen og går i mitt eget tempo. God tur!

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg har dritlyst til å kjøre slalom, men ingen vil være med!

Har prøvd å se for meg selv alene i bakken, men nei..

Kanskje foreslå skidag på jobben?

Mange kjører jo ned bakken alene selv om de kom sammen med andre. Vi er ikke verdens midtpunkt noen av oss, så vi blir nok ikke lagt så godt merke til som vi tror. Er det kø i heisen, kan jo ingen vite hvem som er med hvem og hvem som er alene?

Skrevet

Jeg har gått mye på ski alene jeg. Tror ikke det er rart i det hele tatt.

Skrevet

Det er sånn man skal gå på ski - i fred og ro. Rene meditasjonen det!

Skrevet

Det er ikke rart å gå på ski alene. Jeg gjør det selv, og har aldri skammet meg over det.

Skrevet

Det er da mange som går på ski alene.

Jeg synes ikke engang det er spesielt å gå på kino alene. Er det en sær film jeg vil se, en film jeg vet kompiser ikke vil se eller bare kommer til å klage over så fort filmen er ferdig, går jeg alene.

Snakker jo ikke under filmen uansett.

Enig. Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så redde for å gå på kino alene. Kanskje de er redde for at folk skal tro de ikke har venner?

Skrevet

Da ville jeg kjøpt meg en overtrekksbukse ;-) om du er alene er det ikke en kjeft som bryr seg om. Har vært mange ganger på ski alene jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig. Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så redde for å gå på kino alene. Kanskje de er redde for at folk skal tro de ikke har venner?

Ja, jeg tror det er det folk frykter. Egentlig litt merkelig at så mange bryr seg om hva folk man ikke kjenner tror.

Jeg synes til og med det er trivsel å sitte på en pub og ta en iskald øl eller to mens jeg leser en avis.

Det er et rituale jeg har hver gang jeg har et ærend i byen. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Før jeg fikk familie, gikk jeg mye på ski alene. Da jeg enda bodde hjemme, hadde jeg selskap av bikkja. Nydelig å gå på ski alene og la tanke flyte. Aldri tenkt på at det skulle være noe rart med det.

Gjest amparro
Skrevet

Det er vel ikke rart! Men du bør droppe olabuksa!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Er ikke skigåing en solosport da? Har _aldri_ sett det sosiale i det å gå på ski. Noe annet er det å samles i solveggen. Men turen underveis? Det er bare me me me.

Skrevet

Nei, hvorfor det?

Men jeg fryser ved tanken på olabukse *brrrr*

fuji1365380447
Skrevet

Jeg går både på ski og på kino alene.

Begge deler er aktiviteter som ikke fungerer så bra å snakke til ;-)

Skrevet

Kino er da ok alene, så hvorfor ikke ski. For meg er restaurantbesøk eller revy på hotel utenkelig alene.

Gjest sirikat
Skrevet

Sikkert en fin trening for deg. Og da tenker jeg ikke på det fysiske aspektet, men det å lære å ferdes alene uten å tro at alle ser på deg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...