Gjest Ghu Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Skal man ha kokende varmt vann i den? *vondt i magen* 0 Siter
Gine S Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ikke alle varmeflasker tåler kokende vann ... Jeg pleier å bruke det varmeste jeg får ut av springen! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Som Gine S sier så skal man ikke ha varmere vann enn det man får ut av springen. 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 I bruksanvisningen til Knotten's varmeflaske står det at det ikke skal brukes kokende vann. Bruker så varmt som jeg får ut av springen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Med mindre du har trekk utenpå eller pakker den inn i et lite håndkle kan det bli i varmeste laget. Jeg pleier å fylle mine halvfulle med kokende vann og fyller så på med varmtvann fra springen til de blir fulle. Har ikke være noe problem med kokende vann på noen av alle de jeg har hatt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Neida, du tar bare varmt vann fra springen. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Vannkokern og et kopphåndkle gjør susen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.