Gå til innhold

klarer ikke helt fatte det der...

Anbefalte innlegg

Antagelig for at dudes som ser disse filmene kan leve seg inn i rollen som kongeknuller med frankenpikk...bortsett fra at ingen av dem vil innrømme at de overhodet ser på mennene i slike filmer da. Merkelig det der.

Tja, ikke forstår jeg at noen vil drømme om en slik stake.

Hva skal den brukes til ?

Fortsetter under...

jaja, jeg kan likt godt fortelle om den andre jeg såg, med det samme jeg var i svingen...

(jeg kjøpte faktisk tre stykker den gangen, siden det var 3 for 99, men alle tre har ligget i skuffen siden den gang).

samma det... uansett, en av de andre filmene var en såkaldt amatørfilm. litt rart, fordi dama var faktisk litt overvektig, og den ene mannen fikk ikke ereksjon under hele akten.

etter mye jatte-jatt, kommer jeg omsider til poenget; midt i filmen, var det ei dame på stranden og en i skogen. hun på stranden brukte en squash og ett rødt og ett grønt stearinlys, mens hun i skogen brukte ei gullerot...

kan du forklare meg det fenomenet??

blir helt forvirret!

"hun på stranden brukte en squash og ett rødt og ett grønt stearinlys, mens hun i skogen brukte ei gullerot...

kan du forklare meg det fenomenet??"

Øhh....hva er det som er uklart med det?

"..............................................."

alt er mulig, har sett ett klipp hvor en jente/dame ble knullet i urinrøret.

det er mange syke folk (etter min mening) der ute, og tenk så perverst og sykt du bare klarer, folk der ute gjør det.

Hvordan er DET mulig da? må jo bruke bomullspinne for i det hele tatt å komme i nærheten av å komme inn der?

det er mange syke folk (etter min mening) der ute, og tenk så perverst og sykt du bare klarer, folk der ute gjør det.

Det kan ikke være mulig, da må han ha hatt en uvanlig tynn en.

Annonse

"hun på stranden brukte en squash og ett rødt og ett grønt stearinlys, mens hun i skogen brukte ei gullerot...

kan du forklare meg det fenomenet??"

Øhh....hva er det som er uklart med det?

er dette penge-besparende, eller er det rettet mot folk som blir opphisset av slikt?

er dette penge-besparende, eller er det rettet mot folk som blir opphisset av slikt?

Det er såkalt solo-sex, med grønnsaker i stedet for dildoer etc. Jeg kan love deg at det er ganske mange grønnsaker som får slike omganger rundt om i de tusen hjem :-)

".............................................."

"alt er mulig, har sett ett klipp hvor en jente/dame ble knullet i urinrøret."

Neppe.

Det er såkalt solo-sex, med grønnsaker i stedet for dildoer etc. Jeg kan love deg at det er ganske mange grønnsaker som får slike omganger rundt om i de tusen hjem :-)

".............................................."

velvel, mine grønnsaker går det an å putte batterier i! :)

opp i stumpen, ja.... det kan du godt si... det var det hun hadde etterpå. kunne ikke tro mine egne øyne!

vanligvis synes jeg det ikke er noe pent å se på analsex på film, men dette _måtte_ jeg faktisk bare se! jeg måtte få med meg om det faktisk var mulig å vær så tøyelig i ringen... - å det var det.

...vitenskaplig

Jaja, har da hørt om de som liker anal fisting og - utrolig hva man kan få inn med nok tid, tålmodighet og glidemiddel ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...