Gå til innhold

Hva gleder du deg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste helg er det hyttetur med en hel gjeng, det ser jeg frem til!! :)

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

12

• mariaflyfly

5

• Ugga Bugga

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

JEg gleder meg til vi er ferdige med å bygge om huset og barnerommene er ferdig innredet.

Jeg gleder meg til jeg får sove! (Er kjempeforkjølet i dag.)

Skrevet

Jeg gleder meg til denne arbeidsdagen er slutt.

Det er det store høydepungt hver dag

Skrevet

Jeg gleder meg til sommeren!!

åh ja...da er det sol og båt som gjelder ;)

Skrevet

Jeg gleder meg til helgen, da er det hyttetur for kjæresten og meg. :o) Kooooos!

Skrevet

Jeg gleder meg til helgen, da er det hyttetur for kjæresten og meg. :o) Kooooos!

Så godt å ha noe å se frem til i hverdagen:)

Skrevet

Jeg gleder meg til OL er over. Og så gleder jeg meg til snøen forsvinner uten at den kommer tilbake før neste vinter. Da helst lille julaften og ferdig måket

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg gleder meg til denne arbeidsdagen er slutt.

Det er det store høydepungt hver dag

Og jeg gleder meg til arbeidsdagen -begynner-. Lang ferie avløst av noen dagers sykdom har ført til at det er lenge siden jeg sist var i full jobb, og siden jeg trives så godt i jobben min, så blir det godt å komme tilbake :D

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til all den tiden jeg får sammen med mitt nyfødte barnebarn, det gjør livet mitt veldig rikt for tiden!

Skrevet

Jeg gleder meg til å få besøk av familie fra England til helga. :)

Skrevet

Jeg gleder meg til påsken.

Skal bli deilig å slappe av en hel uke på fjellet

Skrevet

Jeg gleder meg til neste ferietur. Jeg gleder meg til jeg skal møte kjæresten min igjen. Jeg gleder meg til neste skitur. Jeg gleder meg til fredag, for da skal jeg gå ut og møte venner. Og så gleder jeg meg til sommeren.

Skrevet

Jeg gleder meg til OL er over. Og så gleder jeg meg til snøen forsvinner uten at den kommer tilbake før neste vinter. Da helst lille julaften og ferdig måket

spesielt ferdig måket ja :)

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til all den tiden jeg får sammen med mitt nyfødte barnebarn, det gjør livet mitt veldig rikt for tiden!

ja, da skal jeg glede meg til å bli bestemor om en del år :)

Skrevet

Jeg gleder meg til påsken.

Skal bli deilig å slappe av en hel uke på fjellet

Åh ja, med sol i hytteveggen eller på skituren. Deilig

Skrevet

Jeg gleder meg til OL først,- og så våren!

Ups,- jeg glemte fotballsesong-start! (men det er jo en del av våren,da...)

Skrevet

Sommeren....

Sommeren er topp fin, hvis den er fin da...Men våren, når det grønne kommer frem, DET er deilig det! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...