Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Neste helg er det hyttetur med en hel gjeng, det ser jeg frem til!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 JEg gleder meg til vi er ferdige med å bygge om huset og barnerommene er ferdig innredet. Jeg gleder meg til jeg får sove! (Er kjempeforkjølet i dag.) 0 Siter
Gjest herulf Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til denne arbeidsdagen er slutt. Det er det store høydepungt hver dag 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til sommeren!! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til sommeren!! åh ja...da er det sol og båt som gjelder 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til helgen, da er det hyttetur for kjæresten og meg. ) Kooooos! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til helgen, da er det hyttetur for kjæresten og meg. ) Kooooos! Så godt å ha noe å se frem til i hverdagen:) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til OL først,- og så våren! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til OL er over. Og så gleder jeg meg til snøen forsvinner uten at den kommer tilbake før neste vinter. Da helst lille julaften og ferdig måket 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til denne arbeidsdagen er slutt. Det er det store høydepungt hver dag Og jeg gleder meg til arbeidsdagen -begynner-. Lang ferie avløst av noen dagers sykdom har ført til at det er lenge siden jeg sist var i full jobb, og siden jeg trives så godt i jobben min, så blir det godt å komme tilbake 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg veldig til all den tiden jeg får sammen med mitt nyfødte barnebarn, det gjør livet mitt veldig rikt for tiden! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til å få besøk av familie fra England til helga. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til påsken. Skal bli deilig å slappe av en hel uke på fjellet 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til neste ferietur. Jeg gleder meg til jeg skal møte kjæresten min igjen. Jeg gleder meg til neste skitur. Jeg gleder meg til fredag, for da skal jeg gå ut og møte venner. Og så gleder jeg meg til sommeren. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til OL er over. Og så gleder jeg meg til snøen forsvinner uten at den kommer tilbake før neste vinter. Da helst lille julaften og ferdig måket spesielt ferdig måket ja 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg veldig til all den tiden jeg får sammen med mitt nyfødte barnebarn, det gjør livet mitt veldig rikt for tiden! ja, da skal jeg glede meg til å bli bestemor om en del år 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til påsken. Skal bli deilig å slappe av en hel uke på fjellet Åh ja, med sol i hytteveggen eller på skituren. Deilig 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til OL først,- og så våren! Ups,- jeg glemte fotballsesong-start! (men det er jo en del av våren,da...) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Sommeren.... Sommeren er topp fin, hvis den er fin da...Men våren, når det grønne kommer frem, DET er deilig det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.