Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Man kommer da fra et møblert hjem, må vite! :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jepp. Og jeg tilhører _ikke_ den gruppen som koser meg veldig Ok, da gleder du deg til fødselen er over. Så fin tid å få barn på da! Godt å slippe alt det tøyet og sånt 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Å våkne for pupp annenhver time - er det et prakteksemplar? Det er mye bedre enn å skrike av kolikk halve natta, ja... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg alltid til helga , men hvis det skal være en litt større begivenhet så gleder jeg meg vanvittig til hele familien skal til Tyrkia i påskeferien og da blir det vin på terrassen. Er det rød eller hvit vin? Jeg har stor glede avhvit vin i varmen, deiiilig. 0 Siter
annegunn Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det er mye bedre enn å skrike av kolikk halve natta, ja... Men i så fall kan jeg få pappaen til å ta over, innimellom. Det er litt vanskelig nå. Skal du komme å drikke te en dag? 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Gleder meg til å reise til Bergen på torsdag. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Gleder meg til å reise til Bergen på torsdag. Så fint. Uka går liksom greit når det skal skje noe til helga 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til neste ferietur. Jeg gleder meg til jeg skal møte kjæresten min igjen. Jeg gleder meg til neste skitur. Jeg gleder meg til fredag, for da skal jeg gå ut og møte venner. Og så gleder jeg meg til sommeren. Bare fryd og gammen for deg jo 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Men i så fall kan jeg få pappaen til å ta over, innimellom. Det er litt vanskelig nå. Skal du komme å drikke te en dag? Gjerne det, hvis du er i stand til å drikke te igjen. Har du et passe tidspunkt å foreslå, så send meg gjerne en mail. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Bare fryd og gammen for deg jo Ja, så sannelig. Hva er det jeg depper for? Det er jo så mye å se fram til 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til sommerferien. Og til helgen, og til lønningsdag. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til sommerferien. Og til helgen, og til lønningsdag. Hvor ferierer du da? 0 Siter
annegunn Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Gjerne det, hvis du er i stand til å drikke te igjen. Har du et passe tidspunkt å foreslå, så send meg gjerne en mail. Bortsett fra den hersens sovinga er telysten på topp, ja. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Ja, så sannelig. Hva er det jeg depper for? Det er jo så mye å se fram til Ja ikke sant, og tida kommer fort! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Ja ikke sant, og tida kommer fort! Ja, tiden går nesten litt for fort iblant. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Bortsett fra den hersens sovinga er telysten på topp, ja. Det høres lovende ut Men jeg vil ikke avtale tid og sted her på dol. 0 Siter
annegunn Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det høres lovende ut Men jeg vil ikke avtale tid og sted her på dol. Hehe... Jeg hadde ikke akkurat tenkt det heller, da. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Det skal vi også. Eller ikke akkurat hytte, men til leigheten på fjellet. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvor ferierer du da? Vet ikke enda, men det er uansett alltid deilig med sommerferie 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg gleder meg til våren, og til jeg skal fortsette med å ordne sommerehuset mitt til det "oldemorstedet" jeg drømmer om. Og så gleder jeg meg til ferien, da vi drar til Nice. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.