Gå til innhold

Hva gleder du deg til?

Anbefalte innlegg

Gjest hallow :o/
Skrevet

Min største hverdagsglede er daglig å få være sammen med de to flotte døtrene mine som jeg elsker over alt i verden!

Noe som jeg går og smågleder meg til og har forventinger til er familiens tur til Kreta i mai. Det skal bli deilig!

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

12

• mariaflyfly

5

• Ugga Bugga

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken
Skrevet

I dag: Å komme hjem for å gi sambo et kyss.

Denne uka: Å få datteren min hjem på fredag. Vi skal dessuten spise mølje.

Denne måneden: flere hytteturer, samt at sønnen min kommer på vinterferie.

Dette halvåret: Skal bli mamma til en valp.

Dette året: Masse små og store gleder.

Skrevet

Til sommeren og få frem mc'en igjen og se og kjøre litt billøp og nyte varme lange dager med sol:-)

Skrevet

Mest av alt gleder meg til at telefonen endelig skal ringe slik at jeg omsider kan bli tobarnsmor. Det har jeg gledet meg til alt for lenge allerde... Når det skjer kommer det til å overskygge det aller meste.

Og så gleder jeg meg til hytta vår blir ferdig. Snekkerne gjør seg ferdig denne uka. Så gjenstår det bare pittelitt fliser på bad og gang slik at rørleggerne kan få gjort sitt. Og vips, så har vi hytte på fjellet :-)

fei1365380229
Skrevet

Er det rød eller hvit vin? Jeg har stor glede avhvit vin i varmen, deiiilig.

Masse av både hvit og rødvin. Håper det er litt varme der i april da, det trenger jeg veldig nå :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg gleder meg til min favorittårstid - våren.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat nå¨så gleder jeg meg ikke til noe.. :/

fuji1365380447
Skrevet

Jeg gleder meg til å komme meg ut på ski i helga! Det er så fantastisk ute med all den deilige snøen!

Skrevet

Gleder meg til ungefri fra torsdag til søndag! Skal til Åre sammen en hel gjeng :-D

Skrevet

Til at snøen og brøytekantene forsvinner så jeg kan dra i butikken.

Skrevet

ja, da skal jeg glede meg til å bli bestemor om en del år :)

Det er absolutt å anbefale:-)

Skrevet

Til at snøen og brøytekantene forsvinner så jeg kan dra i butikken.

Er du innesnødd? Østlandet også kanskje? Det er jo meldt mere snø.....huff da.

Skrevet

Har masse å glede meg til :-)

I morgen får jeg besøk av ei venninne og gutten hennes på formiddagsbesøk - koselig!

Torsdag kveld kommer min kjære hjem fra tredagers tur med jobben.

Fredag kveld skal vi ut og spise sammen med to vennepar.

Lørdag blir det forhåpentligvis ny skitur. Utrolig deilig med ordentilg vinter her på Sørlandet :-)

Søndag blir det kanskje også skitur med bål og pølsegrilling :-)

Onsdag skal vi feire min bursdag - og da får jeg vel pakker!!!

Torsdag er det min bursdag - kanskje pakker da og??!!!

Fredag reiser vi på tur hele helga sammen med 5 andre familier og skal være masse ute på ski!

Helga etter er det vinterferie. Da skal vi først i en bursdag til en kamerat, og så tar min kjære med seg de to eldste på ferie, mens jeg og minstemor blir hjemme. Gleder meg litt, men det blir sikkert litt rart også!

AKkurat nå gleder jeg meg til å legge meg... men så var det hun venninna som kommer i morgen da... Må kanskje sjoge over huset litt først!

Skrevet

Har masse å glede meg til :-)

I morgen får jeg besøk av ei venninne og gutten hennes på formiddagsbesøk - koselig!

Torsdag kveld kommer min kjære hjem fra tredagers tur med jobben.

Fredag kveld skal vi ut og spise sammen med to vennepar.

Lørdag blir det forhåpentligvis ny skitur. Utrolig deilig med ordentilg vinter her på Sørlandet :-)

Søndag blir det kanskje også skitur med bål og pølsegrilling :-)

Onsdag skal vi feire min bursdag - og da får jeg vel pakker!!!

Torsdag er det min bursdag - kanskje pakker da og??!!!

Fredag reiser vi på tur hele helga sammen med 5 andre familier og skal være masse ute på ski!

Helga etter er det vinterferie. Da skal vi først i en bursdag til en kamerat, og så tar min kjære med seg de to eldste på ferie, mens jeg og minstemor blir hjemme. Gleder meg litt, men det blir sikkert litt rart også!

AKkurat nå gleder jeg meg til å legge meg... men så var det hun venninna som kommer i morgen da... Må kanskje sjoge over huset litt først!

Skal si du har mye å glede deg til ja. Det er helt fantastisk fint når sola skinner på den hvite snøen. Fint her sør nå ja :) Lykke til med alle gledene!! Og gratulerer med dagen på forskudd ;)

Skrevet

Skal si du har mye å glede deg til ja. Det er helt fantastisk fint når sola skinner på den hvite snøen. Fint her sør nå ja :) Lykke til med alle gledene!! Og gratulerer med dagen på forskudd ;)

Takk for det! Var ute og fikk bort litt mer is i ettermiddag. Kjedelig med isen - men nå kommer det visst mer snø i morgen og torsdag :-) Ungene har akt omtrent hver dag i flere uker - og regntøyet har blitt brukt minimalt etter jul :-)

Kristiansand du også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...