Gå til innhold

Hva gleder du deg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du innesnødd? Østlandet også kanskje? Det er jo meldt mere snø.....huff da.

Det er en halv meter brøytekanter i Oslo nå. Bilene er innesnødde og parkeringsvaktene fryder seg over alle bøtene de kan skrive ut ;o)

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

12

• mariaflyfly

5

• Ugga Bugga

4

• Dorthe

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk for det! Var ute og fikk bort litt mer is i ettermiddag. Kjedelig med isen - men nå kommer det visst mer snø i morgen og torsdag :-) Ungene har akt omtrent hver dag i flere uker - og regntøyet har blitt brukt minimalt etter jul :-)

Kristiansand du også?

Ja nå ser det ut til å snø igjen :)

Bor nærmere lillesand enn kristiansand......

Skrevet

Det er en halv meter brøytekanter i Oslo nå. Bilene er innesnødde og parkeringsvaktene fryder seg over alle bøtene de kan skrive ut ;o)

åh, så kjasselig. De skulle ikke hatt lov å skrive bøter når det er på det viset...

Skrevet

åh, så kjasselig. De skulle ikke hatt lov å skrive bøter når det er på det viset...

De mente at det var da bare for folk å gå ut om kvelden og måke og så måke den nye snøen om morgenen????

Og enda snør og snør det. Helt utrolig med slike mengder og at det ikke blir måkt nesten i det hele tatt.

Skrevet

Ja nå ser det ut til å snø igjen :)

Bor nærmere lillesand enn kristiansand......

Besøket mitt i formiddag gikk i dass:-(

Endelig skulle venninna mi og gutten komme på besøk - de hadde gledet seg og vi hadde gledet oss. Da de hadde vært her en halvtime, ringte læreren fra skolen og sa at jeg måtte komme og hente gutten min fordi han hadde så vondt i magen. Av redsel for at det kunne være omgangssyke, ville venninna mi da går hjem, og heller komme tilbake en annen dag :-( Kjedelig.

Nå sover minstemor, mellomste er ute og leker med ei nabojente og eldstemann sitter og ser film sammen med ei nabojente. Tenkte jeg skulle få meg en liten lur nå :-)

Skrevet

Besøket mitt i formiddag gikk i dass:-(

Endelig skulle venninna mi og gutten komme på besøk - de hadde gledet seg og vi hadde gledet oss. Da de hadde vært her en halvtime, ringte læreren fra skolen og sa at jeg måtte komme og hente gutten min fordi han hadde så vondt i magen. Av redsel for at det kunne være omgangssyke, ville venninna mi da går hjem, og heller komme tilbake en annen dag :-( Kjedelig.

Nå sover minstemor, mellomste er ute og leker med ei nabojente og eldstemann sitter og ser film sammen med ei nabojente. Tenkte jeg skulle få meg en liten lur nå :-)

å så kjedelig!! Håper du fikk litt hvile nå da. Det skal visst være en mening med alt, men hva kan dette være godt for? Vil vel vise seg.... Håper ikke dere blir syke nå da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...