Gjest Sol 65 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har det siste året vært veldig plaget med kløe i underlivet rundt (eller helst i etterkant av)mensen.Det klør,svir,små blemmer og kjønnsleppene hovner opp.Veldig vond!Ha tatt herpes test.Den var negativ.MEN den blei tatt den 5.dagen etter at jeg ble sår,skal vel helst tas de første dagene.Kan det være herpes?Hadde litt candida sopp da jeg var hos legen.Noen som har hatt det med lignende plager?Må evt.ha blitt smittet av en tidl.samboer,6 år tilbake i tid.Har nesten hele tiden lette forjølelseplager.Takknemlig for svar og gode råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217533-herpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingi1365380494 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei, jeg mener bestemt at hvis du har blitt smittet for så lenge siden, så skal det være godt nok med en test uansett når du får utbrudd, eller hva du nå har. Jeg har blitt testet for herpes to ganger, selv om jeg aldri har hatt noe som kan ligne på den sykdommen. Har aldri fått høre fra noen lege at test ikke er gyldig eller pålitelig selv om det ikke er noen sår eller blemmer. Sprekker de blemmene dine noen gang? De andre symptomene dine høres mer ut som sopp, irritasjon o.l. For å være HELT sikker, kan du jo teste deg igjen hvis du får de blemmene igjen, men jeg ville testet for alle andre mulige sykdommer i tillegg, også de som ikke er seksuelt overførbare. Det kan være et slags virus, som du har fått på en annen måte, som også gir deg forkjølelsessymptomer. Når jeg tenker meg om, kan dette høres litt ut som en allergisk reaksjon også...? Håper du får skikkelig hjelp ihvertfall, ikke noe hyggelig å gå rundt og lure sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217533-herpes/#findComment-1606453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sol 65 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei, jeg mener bestemt at hvis du har blitt smittet for så lenge siden, så skal det være godt nok med en test uansett når du får utbrudd, eller hva du nå har. Jeg har blitt testet for herpes to ganger, selv om jeg aldri har hatt noe som kan ligne på den sykdommen. Har aldri fått høre fra noen lege at test ikke er gyldig eller pålitelig selv om det ikke er noen sår eller blemmer. Sprekker de blemmene dine noen gang? De andre symptomene dine høres mer ut som sopp, irritasjon o.l. For å være HELT sikker, kan du jo teste deg igjen hvis du får de blemmene igjen, men jeg ville testet for alle andre mulige sykdommer i tillegg, også de som ikke er seksuelt overførbare. Det kan være et slags virus, som du har fått på en annen måte, som også gir deg forkjølelsessymptomer. Når jeg tenker meg om, kan dette høres litt ut som en allergisk reaksjon også...? Håper du får skikkelig hjelp ihvertfall, ikke noe hyggelig å gå rundt og lure sånn. Tusen takk for hyggelig og positivt svar.!Tror aldri at de små blemmene sprekker..Håper at det er et godt tegn.Skal prøve å finne ut av det med evt.allergi.Ha en fortsatt fin dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/217533-herpes/#findComment-1606754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.