Gå til innhold

sulten på fest

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Dette hørtes ut som en fjortisfest, hvordan folk er dette da?

I et 40-års lag hadde jeg regnet med skikkelig mat og gjerne kaker og kaffe, ikke en fest hvor man satt øl og vinflaskene på bordet og "bøttet" nedpå :).

Jeg var i et 40-års lag i sommer og der var vi bedt til kl. 18 og jeg var kjempesulten når ikke maten var på bordet før over 21. Hadde jeg bare fått noen flak potetgull da så tror jeg rett og slett jeg hadde takket for meg ved ti-tiden :)

Skrevet

Man ber ikke i bursdagsfest uten å servere mat. Med mindre man ber f.eks. til kake og kaffe.

Og spesielt ikke da en fest begynner så tidlig på ettermiddagen.....

Men jeg ville servert noe mat uansett når en fest begynner jeg da.

Og en bolle chips blir jo bare latterlig.

Skrevet

En total svikt i standard kotyme.

De er en "formel" for når, hvor mye og hva man serverer.

Vi har arrangert mange, og mat er alltid det viktigste.

Sist var det pølse med digre brød som de selv kunne hente, og selv fylle med tilbehør.

Nattmat var baguetter og ulike saker de kunne fylle med. Noen spiste, andre ikke.

Servering alltid godt spredt, så det ikke ble køer. Unngå "kømat" og "sølemat".

Lapskaus på tynne papptallerkener til litt brisne folk er livsfarlig for folk med svake lårhalser.

Skrevet

Så mye rare folk det finnes, da!!

Selvsagt er det uhørt å invitere folk på en sammenkomst fra kl 16 og utover natten uten noen som helst servering.

Gjest naboenn
Skrevet

Javel?

Jeg mente altså at det var sært å ikke servere mat når festen begynte kl 16.00...

Du har jo aldri servert meg.

Skrevet

Den slags er stort sett ikke noe problem på et nachspiel. Du finner knapt en nordmann som ikke har fryseren full av grandiser. :)

Kommer ikke en Grandis inn i mitt hus!!

Skrevet

Ikke bare er det snodig og sært, men vertskapet må jo ha særdeles lav IQ.

Til og med at dere skulle ta med eget pålegg til frokost dagen etter var jo latterlig tåpelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...