Gjest Calóni Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Er det noen som har den? Er du fornøyd/ikke fornøyd? Jeg har ikke så mye peiling, men hører jo til stadighet om de nye 3G-telefonene som skal innta markedet nå. Er denne telefonen en av dem? Jeg prøvde å søke litt på det, men fant ikke noe, så det tyder kanskje på at den ikke er det? På forhånd takk for svar! 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/sony_ericsson_w800i/18316/konklusjon 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/sony_ericsson_w800i/18316/konklusjon Ah, takk! Men vet du noe om 3G? Er det et "must-have" i løpet av de neste 2 årene omtrent? 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Ah, takk! Men vet du noe om 3G? Er det et "must-have" i løpet av de neste 2 årene omtrent? Nei, det blir ikke noe must-have i løpet av de neste par årene. Både 4g og en ekstremt "oppusset" versjon av 3g er like ved startgropen, og kommer til å komme om ikke så altfor lenge. Men det blir nok flere og flere tilgjengelige tjenester for 3g, og sikkert mye interessant og/eller morsomt. Personlig har jeg null interesse for å se på dårlige tv-sendinger o.l. på et 2-tommers display - men det er jo meg, da. SE W900-telefonen er jo 3g, og opppusset i forhold til w800/k750 på endel områder. Imidlertid er den dyr, og forferdelig stor og klumpete. Absolutt ikke verdt det, synes jeg. ".........................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Nei, det blir ikke noe must-have i løpet av de neste par årene. Både 4g og en ekstremt "oppusset" versjon av 3g er like ved startgropen, og kommer til å komme om ikke så altfor lenge. Men det blir nok flere og flere tilgjengelige tjenester for 3g, og sikkert mye interessant og/eller morsomt. Personlig har jeg null interesse for å se på dårlige tv-sendinger o.l. på et 2-tommers display - men det er jo meg, da. SE W900-telefonen er jo 3g, og opppusset i forhold til w800/k750 på endel områder. Imidlertid er den dyr, og forferdelig stor og klumpete. Absolutt ikke verdt det, synes jeg. ".........................................." Takk for informativt svar! Lurer litt på om jeg skal gå for w800i da...med mindre du har en god grunn til at jeg ikke skal? Jeg har sverget til Nokia de siste 6 årene, har fått nervøse rykninger og utslett av Ericsson før, men det ser ut til at de bedrer seg nå med tanke på calonibrukervennlighet. Det ringte akkurat ei dame fra Telenor mobil og hadde et fantastisk tilbud til meg istad, som spanderte innmeldingsavgift og greier, og ringeprisen var ikke sååå mye dyrere, sa hun. Hun hadde ikke gått rette kurset, tror jeg 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Takk for informativt svar! Lurer litt på om jeg skal gå for w800i da...med mindre du har en god grunn til at jeg ikke skal? Jeg har sverget til Nokia de siste 6 årene, har fått nervøse rykninger og utslett av Ericsson før, men det ser ut til at de bedrer seg nå med tanke på calonibrukervennlighet. Det ringte akkurat ei dame fra Telenor mobil og hadde et fantastisk tilbud til meg istad, som spanderte innmeldingsavgift og greier, og ringeprisen var ikke sååå mye dyrere, sa hun. Hun hadde ikke gått rette kurset, tror jeg Jeg ville kjøpt den, ja. Men, som sagt - hvis du tror du får behov for 3g innen nærmere fremtid, så bør du vurdere en 3g telefon. Selv bruker jeg telefonen kun til tale, sms/mms og java. 3g er helt meningsløst for min del (selv om jeg tar ingeniørutdanning med spesialisering innen mobil-teknologi :-). "............................................" 0 Siter
Excelsion Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Takk for informativt svar! Lurer litt på om jeg skal gå for w800i da...med mindre du har en god grunn til at jeg ikke skal? Jeg har sverget til Nokia de siste 6 årene, har fått nervøse rykninger og utslett av Ericsson før, men det ser ut til at de bedrer seg nå med tanke på calonibrukervennlighet. Det ringte akkurat ei dame fra Telenor mobil og hadde et fantastisk tilbud til meg istad, som spanderte innmeldingsavgift og greier, og ringeprisen var ikke sååå mye dyrere, sa hun. Hun hadde ikke gått rette kurset, tror jeg Jeg hadde ikke kjøpt den, men det er jo smak og behag da. Jeg liker ikke at ALLE har den samme telefonen, og ALLE har jo K750i/W800i (Samme telefonen). Hva med Nokia 6270, 6280, N70, N80? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Takk for informativt svar! Lurer litt på om jeg skal gå for w800i da...med mindre du har en god grunn til at jeg ikke skal? Jeg har sverget til Nokia de siste 6 årene, har fått nervøse rykninger og utslett av Ericsson før, men det ser ut til at de bedrer seg nå med tanke på calonibrukervennlighet. Det ringte akkurat ei dame fra Telenor mobil og hadde et fantastisk tilbud til meg istad, som spanderte innmeldingsavgift og greier, og ringeprisen var ikke sååå mye dyrere, sa hun. Hun hadde ikke gått rette kurset, tror jeg Jeg har selv SE K750i, mens mannen min har W800i. Vi er begge fornøyd, og han et lite hakk mer enn meg, men det er bare mindre ting, som fx større minnekort og sånt. Telefonene er uansett veldig bra!!! :-) Løp & kjøp! hehe 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Ah, takk! Men vet du noe om 3G? Er det et "must-have" i løpet av de neste 2 årene omtrent? http://www.3g.no/index2.php Les om 3g her. Selv har jeg uten 3g, føler ikke behovet for det enda. Jeg skifter mobil én gang pr år så får jeg se om jeg føler behovet neste gang jeg skal ha ny. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg hadde ikke kjøpt den, men det er jo smak og behag da. Jeg liker ikke at ALLE har den samme telefonen, og ALLE har jo K750i/W800i (Samme telefonen). Hva med Nokia 6270, 6280, N70, N80? En kamerat av meg har nettopp kjøpt denne telefonen, men jeg rakk ikke prate så mye med ham. Jeg likte den hovedsakelig pga at den har mp3-spiller -og- radio, og at den har bra med minne. Også var skjermen veldig bra, og kameraet. Dessuten var den ikke like stor som en del av nokiaene har blitt nå i det siste. Jeg vet ikke noe om de du foreslo, da, og jeg har ikke tid til å surfe etter dem nå, for jeg skal straks på jobb. Men takk for forslag, jeg får ta en titt på dem fordet, selv om jeg har forelska meg litt i den andre Jeg har Nokia 6230 fra før, forøvrig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.