jiipp Skrevet 11. mars 2001 Skrevet 11. mars 2001 nok et spm. fra meg..tusen takk for svarene til nå. utfloden etter fødselen ble ganske raskt hvit/brun. men den 10. dagen begynte jeg å blø igjen fra skjeden. jeg så da at det kom "blodslim"/svartaktig "hinne" ut, som hang som en "tråd" fra underlivet, etterfulgt av blod(brunaktig men ikke så masse). jeg har lest i bøker at hvis ikke hele morkaka er ute, blir det blødning. kan det skyldes dette? jeg blør ikke masse, men syntes det var rart at det kom nå så sent? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mars 2001 Skrevet 11. mars 2001 Jeg er ikke helt sikker, men mener å ha hørt at det ca 10-11 dager etter fødselen gjerne blør litt ekstra. Sårskorpen i livmoren(?) faller av og gir blødning. 0 Siter
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 12. mars 2001 Skrevet 12. mars 2001 Det kan vara en liten rest av fosterhinnan som kom ut. Detta är i så fall ofarligt. Eftersom du inte blöder mycket kan du ta detta helt med ro. Skulle du få tecken på infektion eller om blödningarna skulle öka i styrka, skall du givetvis kontakta doktor för en undersökning. Lycka till vidare! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.