Gå til innhold

Noen som har tatt testen før angitt dato ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lara på fub.no

Dette er ikke så lett å svare på siden vi alle er så forskjellige og det er ulikt når en test evnt. vil vise positivt.

Selv var jeg så sprekkferdig av spenning og symptomer at jeg testet på dag 10 etter innsetting. Jeg tenkte slik at ble det positivt så er det positivt og ble det negativt så må jeg teste igjen ett par dager senere, siden testen kan vise falsk negativ. Følte ikke det var noe å tape, annet enn ett par dager til med venting.

Dermed endte det med positiv test lille julaften og en fantastisk nyhet til de nærmeste familiemedlemmene og venner på julaften.

Uansett hva du finner ut om når du skal teste ønsker jeg deg lykke til og for et positivt resultat!!!

Gjest tidl. Peggy

Jeg har testet på dag 10 og fått positivt test. Første gangen viste det seg desverre at jeg begynte å blø etter et par dager (biokjemisk) så jeg mistet.... Den andre gangen gikk det bra, og jeg har en skjønn tulle på snart 14mnd...

Jeg har testet på dag 10 og fått positivt test. Første gangen viste det seg desverre at jeg begynte å blø etter et par dager (biokjemisk) så jeg mistet.... Den andre gangen gikk det bra, og jeg har en skjønn tulle på snart 14mnd...

Og den var negativ,

desverre....

Annonse

Gjest tidl. Peggy

Og den var negativ,

desverre....

Uff, det var trist...var jo ikke slik det skulle ende.

Håper du ikke gir opp og lykkes neste gang. Selv lyktes jeg ikke før det 7. forsøket....., men de aller fleste lykkes lenge før det.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...