Gå til innhold

Er jeg unormal om jeg blir kåt av...

Anbefalte innlegg

Gjest Bjarne123

.. at en venninne av meg forteller meg om sine sexopplevelser med xtypen sin?

Min venninne mener nemlig at jeg er teit og at det er unormalt at jeg ble kåt da hun fortalte sine sexopplevelser med xtypen sin til meg på telefon.

Men hadde det vært telefonsex der det kun handlet om feks meg og henne så mener hun at det hadde vært normalt.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/217567-er-jeg-unormal-om-jeg-blir-k%C3%A5t-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en veninne som har fortalt meg litt av hvert og jeg ble da kåt av det, men sa det selvsagt ikke. Er ikke unormalt det, snarere tvert imot.

Jeg stiller mest spørsmål ved veninna di som legger ut om dette, typen kvinnfolk man styrer unna.

Det er unormalt at ei venninne og du diskuterer dette i det hele tatt, både at hun forteller om sex med x, og at du forteller at du blir kåt av det(ikke rart at du ble kåt, men hvorfor si det?), og at dere så diskuterer om dette er normalt eller ikke, på telefon?!

Dere er sikkert gode venner fordi dere høres en smule pussige ut begge to.

men da skulle du spørre deg selv...hva ville hun oppnå ved å fortelle om det til deg?

a) tidsfordriv - bare for å ha noe å snakke om

B) lærdom - fordi dette kunne hjelpe deg i ditt videre sexliv

c) ...

fatter bare ikke helt hvorfor alt skal være så åpent. hadde det blitt slutt mellom meg og min kjære, hadde jeg aldri fortalt mine venner noe som helst om vårt sexliv. sånn fungerer det bare ikke!

Det er unormalt at ei venninne og du diskuterer dette i det hele tatt, både at hun forteller om sex med x, og at du forteller at du blir kåt av det(ikke rart at du ble kåt, men hvorfor si det?), og at dere så diskuterer om dette er normalt eller ikke, på telefon?!

Dere er sikkert gode venner fordi dere høres en smule pussige ut begge to.

Det var ikke meningen å fortelle at jeg ble kåt, men hun hørte det på meg at jeg ble kåt. Og jeg har egentlig ikke noe behov for å diskutere dette. Jeg vet selv at jeg ikke er unormalt, men da hun begynte å diskutere (i tlf:) dette med meg, med sine kamerater og venninner i bakgrunnen om dette var normalt, ble jeg irritert. Alle sa jo selvfølgelig at de ikke ville blitt kåt. Så da ble jeg litt gira på at andre skulle få uttale seg, slik at hun selv kunne se hva andre egentlig mener.

Annonse

men da skulle du spørre deg selv...hva ville hun oppnå ved å fortelle om det til deg?

a) tidsfordriv - bare for å ha noe å snakke om

B) lærdom - fordi dette kunne hjelpe deg i ditt videre sexliv

c) ...

fatter bare ikke helt hvorfor alt skal være så åpent. hadde det blitt slutt mellom meg og min kjære, hadde jeg aldri fortalt mine venner noe som helst om vårt sexliv. sånn fungerer det bare ikke!

Jeg tror nok mest det var fordi hun ville ha noe å snakke om og fordi hun savnet xtypen.

Jeg tror nok mest det var fordi hun ville ha noe å snakke om og fordi hun savnet xtypen.

Men det er et unormalt tema. Nå vet ikke vi hvor i detalj hun gikk, og ikke hvor gamle dere er, men er du i riktige alderen/stemningen blir man vel kåt av alt snakk om sex, ihvertfall hvis det går ut på detaljer om bra sex. Det er kanskje litt unormalt at du ikke greide å skjule det over telefonen.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det var ikke meningen å fortelle at jeg ble kåt, men hun hørte det på meg at jeg ble kåt. Og jeg har egentlig ikke noe behov for å diskutere dette. Jeg vet selv at jeg ikke er unormalt, men da hun begynte å diskutere (i tlf:) dette med meg, med sine kamerater og venninner i bakgrunnen om dette var normalt, ble jeg irritert. Alle sa jo selvfølgelig at de ikke ville blitt kåt. Så da ble jeg litt gira på at andre skulle få uttale seg, slik at hun selv kunne se hva andre egentlig mener.

Er du sikker på at hun ikke bare ville tulle med deg?

Det å snakke om sine sexopplevelser mens andre i bakgrunnen hører på, høres ikke normalt ut.

Da ville jeg trodd at hun har et veddemål med de andre om hvordan du vil reagere, eller noe sånt.

Er du sikker på at hun ikke bare ville tulle med deg?

Det å snakke om sine sexopplevelser mens andre i bakgrunnen hører på, høres ikke normalt ut.

Da ville jeg trodd at hun har et veddemål med de andre om hvordan du vil reagere, eller noe sånt.

Ja det kan være mulig det, men jeg synes iallefall at det var et dårlig ting å spøke med.

Men det er et unormalt tema. Nå vet ikke vi hvor i detalj hun gikk, og ikke hvor gamle dere er, men er du i riktige alderen/stemningen blir man vel kåt av alt snakk om sex, ihvertfall hvis det går ut på detaljer om bra sex. Det er kanskje litt unormalt at du ikke greide å skjule det over telefonen.

Hun hørte utrolig nok at jeg pustet litt fortere. Men hun har vel god erfaring med å høre slik :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...