Gjest db.no Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/07/457085.html Er det noen som vet om de slo av respiratoren eller skjedde det "naturlig"? 0 Siter
Gjest har lest det Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 De slo av respiratoren leste jeg i vg eller dagbladet. 0 Siter
songbirdy Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Er en tråd inne på "småbarn" også. Kopierer linken derfra; http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article553617.ece Trist.. men det var vel ikke mer de kunne gjøre.. Føler med familien.. 0 Siter
Gjest Vripp Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 De slo av respiratoren en gang i helga! 0 Siter
Gjest nrk dagsrevyen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 De slo av respiratoren en gang i helga! Neida, hun døde stille og fredelig inatt med sine nærmeste rundt seg. Ifølge 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Neida, hun døde stille og fredelig inatt med sine nærmeste rundt seg. Ifølge Respiratoren ble skrudd av i helgen og hun døde i dag. 0 Siter
Gjest Vripp Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Neida, hun døde stille og fredelig inatt med sine nærmeste rundt seg. Ifølge Jo, de slo av respiratoren i helga, og siden døde hun stille og rolig i natt, pga av at de slo av respiratoren i helga. De lever som regel noen dager etter at respiratoren er skrudd av. Hun ville selvfølgelig ikke dødd om de ikke slo av respiratoren, om du forstår? 0 Siter
Gjest nrk dagsrevyen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jo, de slo av respiratoren i helga, og siden døde hun stille og rolig i natt, pga av at de slo av respiratoren i helga. De lever som regel noen dager etter at respiratoren er skrudd av. Hun ville selvfølgelig ikke dødd om de ikke slo av respiratoren, om du forstår? Javel, jeg så det bare på dagsrevyen ikveld. Det kommer vel litt an på det at de, som du skriver "som regel lever noen dager etter at respiratoren blir slått av" ... to av mine venner lå i respirator, da den ble slått av var de døde .... med en gang. 0 Siter
Gjest Vripp Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Javel, jeg så det bare på dagsrevyen ikveld. Det kommer vel litt an på det at de, som du skriver "som regel lever noen dager etter at respiratoren blir slått av" ... to av mine venner lå i respirator, da den ble slått av var de døde .... med en gang. To av dine venner?? Er du en eldre person? Kan jeg spørre hva som skjedde med dem? På VG i dag sto det at Kristinas respirator ble slått av i helga, derfor levde nok hun noen dager uten. 0 Siter
Gjest nrk dagsrevyen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 To av dine venner?? Er du en eldre person? Kan jeg spørre hva som skjedde med dem? På VG i dag sto det at Kristinas respirator ble slått av i helga, derfor levde nok hun noen dager uten. Tja jeg vil vel ikke kalle meg så veldig gammel, er i tredveåra, det er faktisk mange unge folk som havner i respirator .... En var ute for en bilulykke, lå i respirator i 14 dager før de slo den av. Og en hadde et fall som gjorde han hjernedød, lå i respirator ett døgn før de slo den av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.