Gå til innhold

Feirer dere morsdagen?

Anbefalte innlegg

Gjest d er tull
Skrevet

Nei, vi feirer hverken mors- eller farsdag.

Av prinsipp eller av pengemangel?

Skrevet

Vi feirer morsdag. Jeg har kjøpt gave til min mor ca. 300 kr.

Jeg vet ikke hva gaven jeg selv får koster. Men jeg bruker å få en liten pakke + en bukett roser hos mann og barn. Og så lager poden en tegning til meg :) På ettermiddagen koser vi oss med en kake og brus :)

Skrevet

Av prinsipp eller av pengemangel?

Begge deler, antar jeg. Hva med deg?

Skrevet

Nei, vi feirer verken mors- eller farsdag.

Er ikke vant til det hjemmefra noen av oss, synes det er litt unødvendig og prøver heller å gjøre hyggelige ting for hverandre utenom.

Gjest d er tull
Skrevet

Begge deler, antar jeg. Hva med deg?

Feirer og feirer fru Blom...

Vi markerer vel litt med kake+liten gave og that´s it!

Men jeg synes det er tull å bruke mye penger bare fordi kjøpestanden vil tjene masse penger.

Skrevet

Feiring er vel kanskje å ta litt hardt i. Men til mors- og farsdager pleier vi å ta med barna ut og kjøpe kort og en liten gave fra dem, så får de gå og glede seg og holde det hemmelig. Gaven og kortet deles ut ved frokostbordet. Syns det er litt koselig, jeg.

Gaven koster kanskje en 100-lapp.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Feiring er vel kanskje å ta litt hardt i. Men til mors- og farsdager pleier vi å ta med barna ut og kjøpe kort og en liten gave fra dem, så får de gå og glede seg og holde det hemmelig. Gaven og kortet deles ut ved frokostbordet. Syns det er litt koselig, jeg.

Gaven koster kanskje en 100-lapp.

Jeg får en liten gave (gjerne en pocketbok fordi jeg er så glad i å lese) på senga sammen med en kopp kaffe og en kakebit om morgenen. Det er veldig koselig. Spesielt de gode varme klemmene fra døtrene mine og noen hjemmelagede kort og/eller tegninger. Utover det feires ikke dagen.

Skrevet

Jeg bor for langt unna, så hu får bare ei melding.

Men jeg regner med at mora til mannen får blomster, og jeg må gjerne lage ei kake..

Skrevet

Jeg bor for langt unna, så hu får bare ei melding.

Men jeg regner med at mora til mannen får blomster, og jeg må gjerne lage ei kake..

Huffda, det var forskjellsbehandling. Du kan jo sende blomster til din mor?

Skrevet

Feirer og feirer fru Blom...

Vi markerer vel litt med kake+liten gave og that´s it!

Men jeg synes det er tull å bruke mye penger bare fordi kjøpestanden vil tjene masse penger.

Vi feirer ikke i den forstand, men de to av jentene våre som bor nærmest kommer med blomster og ei kake.

Dette er koselig syns jeg, men egentlig er det vel mor og farsdag hver dag for oss som er så heldige å ha barn .... og foreldre???

Ellers syns jeg handelsstanden legger alt for stort press på,da spes. barna, det er ikke alle som har råd til å kjøpe blomster eller gaver.

Men en telefonssamtale,en klem eller et besøk er vel så koselig.

Det er nå måten vi viser at vi setter pris på hverandre i det daglige som teller mest , eller??

Skrevet

Moren min og svigermonsteret får blomster. Og jeg får sikkert en tegning eller noe fra barna.

Skrevet

Huffda, det var forskjellsbehandling. Du kan jo sende blomster til din mor?

De leverer ikke på søndager gjør de det? Vet ikke jeg..

Skrevet

Kan du ikke få det levert på lørdag?

Gjest trultemor25
Skrevet

Vi markerer morsdag ja. Mamma får bare noe småtteri, som koster under hundrelappen. Et år var det kjøleskapmagneter, et annet år vanter.. hmm.. hva fikk hun i fjor da?Vel.. det husker jeg ikke, men greia er at det skal ikke feires, det skal markeres synes jeg. Da jeg og søsteren var små fikk hun kaffe på senga og gave, gjerne da dikt og tegning eller noe annet vi hadde laget da. Nå som jeg er voksen kommer jeg innom på ettermiddagen en gang på kaffe og kake.

I år er jeg mamma selv for første gang og det blir min første morsdag!! Spent på om pappaen husker på det og kommer med noe. Han fikk pakke på senga om morgenen på sin farsdag. Synes den gave-på-senga-tradisjonen er så koselig jeg.

Skrevet

Du kan jo få levert på lørdager.

Skrevet

Du kan jo få levert på lørdager.

Ok, takk til dere kvinnfolk =)

Nå har jeg satt megselv og brødrene mine i sving slik at vi skal spleise på noe som mamma får på døra på lørdag =)

Skrevet

Kan du ikke få det levert på lørdag?

Takk for sparket i rævva =)

Nå har vi fikset en stooor rosebukett i alle farger som kommer på døra til mamma på lørdag =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...