Gå til innhold

Sunsilk produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at det kommer, men det tar tid.

Først nå kommer jo blondine/brunette/rødhette-seriene fra SunSilk, enda de har vært i utlandet lenge.

Gjest frisørwannabe
Skrevet

Hårprodukter er jo ofte utviklet etter hårtype. Hårtype varierer fra rase til rase, og altså fra land til land. Vi i Norge har visst spesielt sart hår mener jeg å ha hørt...

Skrevet

Hårprodukter er jo ofte utviklet etter hårtype. Hårtype varierer fra rase til rase, og altså fra land til land. Vi i Norge har visst spesielt sart hår mener jeg å ha hørt...

Jeg har krøllet hår og, så vidt jeg vet, er jeg norsk.

Da skulle det vel passe med shampo for krøllet hår, tror du ikke?

Gjest frisørwannabe
Skrevet

Jeg har krøllet hår og, så vidt jeg vet, er jeg norsk.

Da skulle det vel passe med shampo for krøllet hår, tror du ikke?

Hvis du ikke har mer vett enn at du mener krøllet er krøllet og blondt er blondt, uten noe mer enn det, så legger jeg på...

Skrevet

Hvis du ikke har mer vett enn at du mener krøllet er krøllet og blondt er blondt, uten noe mer enn det, så legger jeg på...

Skjønte sikkert ikke svaret ditt da...

Skrevet

Rase til rase? Snakker vi hundeshampo her eller?

Skrevet

Tjaa, denne karen her kunne kanskje ha nytte av shampo for krøller han også;o)

Skrevet

Men var ikke alle disse produktene i Sverige, da? Vi er vel ikke totalt ulike svenskene?

Skrevet

Men var ikke alle disse produktene i Sverige, da? Vi er vel ikke totalt ulike svenskene?

Nei, kun når det gjelder intelligens, der er vi hakket bedre;o)

Gjest frisørwannabe
Skrevet

Vet du ikke at det finnes menneskeraser? Ganske så stor forskjeller på dem også faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...