Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvorfor har vi ikke samme utvalget i Norge? http://www.sunsilk.se/main_care/Main_Care_Eusunsilk/0,,10-4-4-5,00.html Er det at produktene inneholder stoffer som ikke er tillatt i vårt land eller er det pga at vi er treige på nyheter tro? 0 Siter
Mañana Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg tror at det kommer, men det tar tid. Først nå kommer jo blondine/brunette/rødhette-seriene fra SunSilk, enda de har vært i utlandet lenge. 0 Siter
Gjest frisørwannabe Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hårprodukter er jo ofte utviklet etter hårtype. Hårtype varierer fra rase til rase, og altså fra land til land. Vi i Norge har visst spesielt sart hår mener jeg å ha hørt... 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Hårprodukter er jo ofte utviklet etter hårtype. Hårtype varierer fra rase til rase, og altså fra land til land. Vi i Norge har visst spesielt sart hår mener jeg å ha hørt... Jeg har krøllet hår og, så vidt jeg vet, er jeg norsk. Da skulle det vel passe med shampo for krøllet hår, tror du ikke? 0 Siter
Gjest frisørwannabe Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg har krøllet hår og, så vidt jeg vet, er jeg norsk. Da skulle det vel passe med shampo for krøllet hår, tror du ikke? Hvis du ikke har mer vett enn at du mener krøllet er krøllet og blondt er blondt, uten noe mer enn det, så legger jeg på... 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Hvis du ikke har mer vett enn at du mener krøllet er krøllet og blondt er blondt, uten noe mer enn det, så legger jeg på... Skjønte sikkert ikke svaret ditt da... 0 Siter
bb71 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hårprodukter er jo ofte utviklet etter hårtype. Hårtype varierer fra rase til rase, og altså fra land til land. Vi i Norge har visst spesielt sart hår mener jeg å ha hørt... Rase til rase? Snakker vi hundeshampo her eller? 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Rase til rase? Snakker vi hundeshampo her eller? Tjaa, denne karen her kunne kanskje ha nytte av shampo for krøller han også;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Rase til rase? Snakker vi hundeshampo her eller? http://www.gotpetsonline.com/pictures-gallery/dog-pictures-breeders-puppies-rescue/curly-coated-retriever-pictures-breeders-puppies-rescue/pictures/curly-coated-retriever-0004.jpg 0 Siter
org Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hårprodukter er jo ofte utviklet etter hårtype. Hårtype varierer fra rase til rase, og altså fra land til land. Vi i Norge har visst spesielt sart hår mener jeg å ha hørt... Men var ikke alle disse produktene i Sverige, da? Vi er vel ikke totalt ulike svenskene? 0 Siter
bb71 Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 http://www.gotpetsonline.com/pictures-gallery/dog-pictures-breeders-puppies-rescue/curly-coated-retriever-pictures-breeders-puppies-rescue/pictures/curly-coated-retriever-0004.jpg Å ja, gi han sunsilk! 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 Men var ikke alle disse produktene i Sverige, da? Vi er vel ikke totalt ulike svenskene? Nei, kun når det gjelder intelligens, der er vi hakket bedre;o) 0 Siter
Gjest frisørwannabe Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Rase til rase? Snakker vi hundeshampo her eller? Vet du ikke at det finnes menneskeraser? Ganske så stor forskjeller på dem også faktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.