Gjest steps Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Skal invitere moren min på middag men så lurer jeg litt på hva jeg skal lage.Vil overasske henne med noe ordntlig godt:) forslag?? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Foretrekker hun kjøtt eller fisk? Liker hun eksotisk mat, eller mer trauste ting? 0 Siter
Gjest steps Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Foretrekker hun kjøtt eller fisk? Liker hun eksotisk mat, eller mer trauste ting? liker både kjøtt og fisk,men liker vel litt mer "trygge" ting:) 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Du kan gjøre som meg i dag: Tunfisk fra boks, fullkornspasta og grønnsaker. Det vil hun sikkert sette pris på. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Moren min likte veldig godt grateng med ferdig-skinke i terninger og blomkål. Ost hadde jeg på den siste halvtimen retten var i ovnen. 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Pai Paibunn (jeg pleier å bruke Maizena paj) 1 squash, i terninger 1-2 løk, grovhakket 3 tomater, i skiver 3 egg 2-3 dl fløte salt, pepper, malt muskatnøtt revet cheddar ost Tilbered paibunn som beskrevet på maizena paj-pakken. Stek squash og løk litt i olje, og ha dette i paiskallet. Legg tomateneskivene over. Lag en blanding av egg, fløte og krydder. Hell dette i paiskallet. Cheddar ost på toppen, og 30-40 min på 200 grader (eller no sånn, står på maizena pakken). Yummy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.