Gå til innhold

middagstips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal invitere moren min på middag men så lurer jeg litt på hva jeg skal lage.Vil overasske henne med noe ordntlig godt:) forslag??

Skrevet

Foretrekker hun kjøtt eller fisk? Liker hun eksotisk mat, eller mer trauste ting?

Skrevet

Foretrekker hun kjøtt eller fisk? Liker hun eksotisk mat, eller mer trauste ting?

liker både kjøtt og fisk,men liker vel litt mer "trygge" ting:)

Gjest staedtler
Skrevet

Du kan gjøre som meg i dag: Tunfisk fra boks, fullkornspasta og grønnsaker. Det vil hun sikkert sette pris på.

Skrevet

Moren min likte veldig godt grateng med ferdig-skinke i terninger og blomkål. Ost hadde jeg på den siste halvtimen retten var i ovnen.

Skrevet

Pai

Paibunn (jeg pleier å bruke Maizena paj)

1 squash, i terninger

1-2 løk, grovhakket

3 tomater, i skiver

3 egg

2-3 dl fløte

salt, pepper, malt muskatnøtt

revet cheddar ost

Tilbered paibunn som beskrevet på maizena paj-pakken. Stek squash og løk litt i olje, og ha dette i paiskallet. Legg tomateneskivene over. Lag en blanding av egg, fløte og krydder. Hell dette i paiskallet. Cheddar ost på toppen, og 30-40 min på 200 grader (eller no sånn, står på maizena pakken). Yummy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...