Gå til innhold

pinlig pinlig

Anbefalte innlegg

Gjest anonym doliker
Skrevet

Var utenfor Oslo City i dag. Som regel er det en del tiggere der som står eller ligger med en kopp hvor de samler penger

Så ser jeg en mann som står med et papirkopp, ser litt herja ut, og tenker instinktivt at jeg kan jo gi litt småpenger, hadde noen kronestykker igjen i jakkelomma

Jeg går fort forbi og legger penger i koppen, så hører jeg ingen klirrelyd, men en fyr som banner.

Jeg hadde kastet 3 kronestykker i koppen med kaffe!!. Fyren var antakelig ikke tigger, men bare sto i en sånn stilling så jeg trodde at han var tigger.

løp bare videre jeg da...

Lurt å sjekke om de har kaffe i koppen, de folka som man forbarmer seg over:)

Skrevet

*lol* !!

Må ha vært en merkelig opplevelse.

Best å sjekke koppen før en hiver penger i ja. ;-P

Skrevet

Er det sant?? He he ;-) I såfall en veldig god historie!

Jeg ringte en gang Telenor-support. Han spurte om jeg hadde antivirusprogram og evt hvilket. Ja, svarte jeg, det heter Mc Gywer.. Han lo godt. Mente McAfee, eller noe. Og jeg har aldri sett en episode av Mc Gywer..! Vet ikke om det skrives sånn engang.

Skrevet

Det var jo en reklame for ett eller annet som var akkurat slik....

Skrevet

Haha! Jeg har en kompis som opplevde det samme - men fra den andre siden. ;o)

Han hadde vært og spilt fotball med kompiser, og hadde på seg litt slitte og møkkete treningsklær. Mens han ventet på trikken, satte han seg ned på fortauet - det var en varm dag, og han var jo ikke akkurat redd for tøyet.

Og vips, så fikk han penger i koppen sin.

Han bare lo av hele greia, så det er ikke sikkert "tiggeren" din tok det så tungt, heller.

Skrevet

Det har jeg sett på film så du er på en måte ikke helt alene om det *s*

Skrevet

Haha!! Vanvittig morsomt. Skulle likt å sett utrykkene på de begge da ;)

Gjest anonym doliker
Skrevet

Haha! Jeg har en kompis som opplevde det samme - men fra den andre siden. ;o)

Han hadde vært og spilt fotball med kompiser, og hadde på seg litt slitte og møkkete treningsklær. Mens han ventet på trikken, satte han seg ned på fortauet - det var en varm dag, og han var jo ikke akkurat redd for tøyet.

Og vips, så fikk han penger i koppen sin.

Han bare lo av hele greia, så det er ikke sikkert "tiggeren" din tok det så tungt, heller.

kan jo henne at han var tigger, men akkurat da hadde han kaffepause :)

burde i såfall hatt to kopper, en som det sto "penger" på, og en som det sto "kaffe"

Skrevet

kan jo henne at han var tigger, men akkurat da hadde han kaffepause :)

burde i såfall hatt to kopper, en som det sto "penger" på, og en som det sto "kaffe"

*LOL*

Skrevet

Herlig!!! Skjønner du ble flau, men jeg fikk meg en god latter. Tusen takk!!!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

noen vil ha sukker i kaffen.

Mens andre vil ha mynter i kaffen?

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe.

Bra det var en mann du trodde tagg. Hadde det vært en kvinne hadde hun sannsynligvis trodd så stygt om sitt eget utseende at hun hadde blitt narkoman, og etter hvert tigger.

Et mislykket forsøk på godhet hadde sendt dama rett ut i en verden bestående av slitne kaffekopper og prostitusjon.

Det hadde vært en strek i regningen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...