Gå til innhold

Er det farlig for nordmenn å reise til muslimske land nå?

Anbefalte innlegg

Gjest bare spør jeg
Skrevet

De forente arabiske emirater, for eksempel? Burde jeg dekke meg til der nede, vil nødig havne i noen konflikt.....lol

amerikafareren
Skrevet

Hvis du har tenkt å reise til Dubai så trenger du overhodet ikke å dekke deg til. Jeg var der i oktober. I Iran må du ha skaut på hodet og du må også dekke deg i Saudi Arabia. I de andre landene i Midtøsten hvor jeg har vært bør man vise respekt dvs. lange ermer og lange skjørt eller langbukser.

Skrevet

Hvis du har tenkt å reise til Dubai så trenger du overhodet ikke å dekke deg til. Jeg var der i oktober. I Iran må du ha skaut på hodet og du må også dekke deg i Saudi Arabia. I de andre landene i Midtøsten hvor jeg har vært bør man vise respekt dvs. lange ermer og lange skjørt eller langbukser.

Jeg tror vedkommende tenkte på hvordan situasjonen er akkurat nå, p.g.a galskapen i hele den muslimske verden, og ikke hvordan det generellt har vært tidligere.

"............................................."

amerikafareren
Skrevet

Jeg tror vedkommende tenkte på hvordan situasjonen er akkurat nå, p.g.a galskapen i hele den muslimske verden, og ikke hvordan det generellt har vært tidligere.

"............................................."

Hvis hun har tenkt a reise til Dubai i dag sa ville jeg svart det samme.

Skrevet

I de fleste muslimske land ville jeg ha dekket meg så godt til som mulig. Og hadde de spurt hvor jeg kom i fra så hadde jeg i hvertfall ikke sagt at jeg kom i fra Norge.

Men jeg er så lys, så jeg tror nok at de hadde sett at jeg var skandinav. Så jeg hadde nok vært ekstra forsiktig der nede

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...