Gjest bare spør jeg Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 De forente arabiske emirater, for eksempel? Burde jeg dekke meg til der nede, vil nødig havne i noen konflikt.....lol 0 Siter
amerikafareren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du har tenkt å reise til Dubai så trenger du overhodet ikke å dekke deg til. Jeg var der i oktober. I Iran må du ha skaut på hodet og du må også dekke deg i Saudi Arabia. I de andre landene i Midtøsten hvor jeg har vært bør man vise respekt dvs. lange ermer og lange skjørt eller langbukser. 0 Siter
Prozak Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hvis du har tenkt å reise til Dubai så trenger du overhodet ikke å dekke deg til. Jeg var der i oktober. I Iran må du ha skaut på hodet og du må også dekke deg i Saudi Arabia. I de andre landene i Midtøsten hvor jeg har vært bør man vise respekt dvs. lange ermer og lange skjørt eller langbukser. Jeg tror vedkommende tenkte på hvordan situasjonen er akkurat nå, p.g.a galskapen i hele den muslimske verden, og ikke hvordan det generellt har vært tidligere. "............................................." 0 Siter
amerikafareren Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jeg tror vedkommende tenkte på hvordan situasjonen er akkurat nå, p.g.a galskapen i hele den muslimske verden, og ikke hvordan det generellt har vært tidligere. "............................................." Hvis hun har tenkt a reise til Dubai i dag sa ville jeg svart det samme. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 I de fleste muslimske land ville jeg ha dekket meg så godt til som mulig. Og hadde de spurt hvor jeg kom i fra så hadde jeg i hvertfall ikke sagt at jeg kom i fra Norge. Men jeg er så lys, så jeg tror nok at de hadde sett at jeg var skandinav. Så jeg hadde nok vært ekstra forsiktig der nede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.