Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Settlers

Kanskje fordi hun liker at det er mannen som er lederen? Kanskje fordi det er det hun tenner mest på? Og jeg skjønner det så godt ;-)

PS!

Ikke at jeg mener mannen skal være den som alltid tar initiativ, så langt i fra. Men han kan godt være "lederen" ja..

Kanskje fordi hun liker at det er mannen som er lederen? Kanskje fordi det er det hun tenner mest på? Og jeg skjønner det så godt ;-)

Slike tøysete "krav" har jeg lite sans for. Den som har mest lyst der og da, tar initiativet, og gjør den andre like kåt.

Vi lever ikke for 70 år siden.

Annonse

Slike tøysete "krav" har jeg lite sans for. Den som har mest lyst der og da, tar initiativet, og gjør den andre like kåt.

Vi lever ikke for 70 år siden.

men ville du likt å alltid være den som stod for opplegget? bestandig?

men ville du likt å alltid være den som stod for opplegget? bestandig?

Sex er jo et samspill mellom paret, det er ikke viktig hvem som tar første initiativet eller gir de første signaler. for når man vel "er i gang" så vil det falle naturlig at paret bytter på underveis med "pågåenhet".

Han ligger vel ikke som en tomsekk under hele akten?

Sex er jo et samspill mellom paret, det er ikke viktig hvem som tar første initiativet eller gir de første signaler. for når man vel "er i gang" så vil det falle naturlig at paret bytter på underveis med "pågåenhet".

Han ligger vel ikke som en tomsekk under hele akten?

"det er ikke viktig hvem som tar første initiativet eller gir de første signaler"

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Det som imidlertid er riktig, er at det ikke er viktig ut fra et generellt ståsted. Men det er klart hvert par har en balanse som er mer ideell enn andre fordelinger, på det med å ta initiativ som på andre områder.

Den påstanden din faller jo på sin egen urimelighet, iom. at vedkommende faktisk synes det er viktig å slippe å ta initiativ hver eneste gang. Og jeg må si meg enig, selv om jeg er mann. Jeg gidder ikke kvinner som er så gammeldagse og "ta-meg", "vær-huleboer" etc. at jeg er nødt til å "forføre" dem hver eneste gang. En balanse er tingen.

"............................................"

"det er ikke viktig hvem som tar første initiativet eller gir de første signaler"

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Det som imidlertid er riktig, er at det ikke er viktig ut fra et generellt ståsted. Men det er klart hvert par har en balanse som er mer ideell enn andre fordelinger, på det med å ta initiativ som på andre områder.

Den påstanden din faller jo på sin egen urimelighet, iom. at vedkommende faktisk synes det er viktig å slippe å ta initiativ hver eneste gang. Og jeg må si meg enig, selv om jeg er mann. Jeg gidder ikke kvinner som er så gammeldagse og "ta-meg", "vær-huleboer" etc. at jeg er nødt til å "forføre" dem hver eneste gang. En balanse er tingen.

"............................................"

Belæringer fra folk som ikke har et EGET råd til trådstarter, men som i stedet leter etter andre deltakere i tråden de kan angripe, kan DOL klare seg godt uten, skulle jeg tro.

Forøvrig vil det alltid være en naturlig dynamikk mellom et par mht initiativ.

Ingen vil ALLTID være den som tar initiativet.

Det kan se ut som dette paret har problemer som ikke bare handler om hvem som er initiativtaker til sex. Jeg tror mannen til mstroll rett og slett ikke tenner på henne lenger. Og det er ganske alvorlig for hele forholdet.

Annonse

Belæringer fra folk som ikke har et EGET råd til trådstarter, men som i stedet leter etter andre deltakere i tråden de kan angripe, kan DOL klare seg godt uten, skulle jeg tro.

Forøvrig vil det alltid være en naturlig dynamikk mellom et par mht initiativ.

Ingen vil ALLTID være den som tar initiativet.

Det kan se ut som dette paret har problemer som ikke bare handler om hvem som er initiativtaker til sex. Jeg tror mannen til mstroll rett og slett ikke tenner på henne lenger. Og det er ganske alvorlig for hele forholdet.

Tullprat og konklusjoner det ikke finnes grunnlag for kan dol klare seg uten.

"............................................."

Tullprat og konklusjoner det ikke finnes grunnlag for kan dol klare seg uten.

Her er innlegget til mstroll:

"jeg er sammen med med en mann som er flott på alle måter, bortsett fra at han sjelden tar iniativ til sex.hvordan kan jeg få ham til å bli mer aktiv? og hvordan får jeg ham til å bli den som leder? glad for alle svar"

Kanskje hun hadde satt litt pris på et direkte svar til seg, heller enn angrep på andre som prøver å gi henne råd på en saklig måte?

Her er innlegget til mstroll:

"jeg er sammen med med en mann som er flott på alle måter, bortsett fra at han sjelden tar iniativ til sex.hvordan kan jeg få ham til å bli mer aktiv? og hvordan får jeg ham til å bli den som leder? glad for alle svar"

Kanskje hun hadde satt litt pris på et direkte svar til seg, heller enn angrep på andre som prøver å gi henne råd på en saklig måte?

At du tar det som et "angrep" når jeg påpeker idiotiet i det du sier, får bli ditt problem. Til deg kan jeg ikke si annet enn: *Gjesp*

At du tar det som et "angrep" når jeg påpeker idiotiet i det du sier, får bli ditt problem. Til deg kan jeg ikke si annet enn: *Gjesp*

Slutt og gjør deg til latter med din kverulering.

Gjør kur til ham, kle deg sexy, flørt med ham, lær deg magedans og overrask ham med en liten oppvisning. Kort sagt; hint heftig, men uten å dra ham ned i senga. Det funker ihvertfall her...

Ellers opplever jeg det vel så meningsfylt når sex blir et samspill, en lek der begge tar tur, enn at den ene er lederen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...